info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه انتقال تجربه پروژه واقعیت مجازی VR کربلا

کارگاه انتقال تجربه پروژه واقعیت مجازی VR کربلا
چکیده این دوره : انتشار : 1398/03/27 0 نظر 242 بازدید

ماجرا در سال 2017 و از جایی شروع میشه که از دانمارک زنگ میزنن برای سفارش ساخت یک پروژه واقعیت مجازی، اینجوری میشه که انیمشین  VR-Karbala تولید و جزو بهترین و معروفترین کارهای VR میشه. در اون زمان، هم واقعیت مجازی فناوری جدیدی بود و هم طبیعت کار خارجی مشکلات خاص خودش رو داره پس تجربه‌ی ارزشمندی از پروژه بدست اومد. ما قراره در این کارگاه در محیطی صمیمی جمع بشیم تا از تجربه‌ی ساخت این پروژه خارجی و از فراز و نشیب‌های کار بشنویم. همچنین در زمان پرسش و پاسخ، اساتید جلسه اماده ی پاسخگویی به سوالت شما هسند.

درباره‌ی کارگاه:

ماجرا در سال 2017 و از جایی شروع میشه که از دانمارک زنگ میزنن برای سفارش ساخت یک پروژه واقعیت مجازی، اینجوری میشه که انیمشین  VR-Karbala تولید و جزو بهترین و معروفترین کارهای VR میشه. در اون زمان، هم واقعیت مجازی فناوری جدیدی بود و هم طبیعت کار خارجی مشکلات خاص خودش رو داره پس تجربه‌ی ارزشمندی از پروژه بدست اومد. ما قراره در این کارگاه در محیطی صمیمی جمع بشیم تا از تجربه‌ی ساخت این پروژه خارجی و از فراز و نشیب‌های کار بشنویم. همچنین در زمان پرسش و پاسخ، اساتید جلسه اماده ی پاسخگویی به سوالت شما هسند.

در پایان کارگاه تجربه‌نگاری نیز  با عینک‌های VR به تماشای انیمیشن کربلا می‌نشینیم. 

 

 

سرفصل‌های کارگاه:

  • پروژه از کجا شروع شد؟
  • چرا باید به سمت VR برویم؟
  • چگونه پروژه‌های خارجی جذب کنیم؟
  • چه مشکلاتی در پروژه‌های خارجی وجود دارد؟
  • چه مشکلات بزرگ فنی جلوی راه قرار می‌گیرد؟
  • نکات ظریف پروژه که فقط با تجربه بدست میاد

 

این دوره برای چه کسانی برگزار می‌شود؟

  • کارشناسان فعال و مدیران محصول در حوزه واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی
  • تولیدکنندگان و هنرجویان حوزه پویانمایی (Animation)
  • بازی‌سازان و فعالان حوزه بازی‌های ویدئویی
  • دانشجویان و علاقه‌مندان به صنعت واقعیت مجازی
  • مدیر و افراد تیم‌های استارتاپی فعال در حوزه واقعیت مجازی
  • مدیران، کارشناسان بازاریابی بین المللی
  • برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به این حوزه

آدرس وبسایت پروژه: https://www.vr-karbala.com/

معرفی ارائه‌دهندگان:

محمددانیال عطوفی، مدیر فنی پروژه، فارغ التحصیل مهندسی برق و متخصص در طراحی و ساخت نرم افزارهای شبیه ساز و واقعیت مجازی (VR) است. محمددانیال به آنریل انجین کاملا مسلط است و همچنین متخصص در ساخت انواع شیدر و متریال است. بخشی از سوابق او؛

- مدیر فنی در انیمیشن سریالی تندر

- طراحی بازی و محیط در بازی سربازان ابدی

- طراحی بازی، نویسنده سناریو و کارگردان هنری در بازی سفیر عشق

در این کارگاه، محمددانیال نقاط حساس و بحرانی مباحث فنی پروژه را به شما توضیح می دهد و تجربه ی ارزشمند خود را از یک پروژه در مقیاس جهانی در اختیارتان قرار می‌دهد.

حامد نادرمنش، مدیر پروژه انیمیشن  VR-Karbalaو فارغ التحصیل حساب‌داری است. حامد خیلی زود توانایی ها و استعداد خود را کشف کرد و وارد دنیای انمیشن شد و توانست موفقیت های بزرگی را بدست بیاورد.

او تابحال مدیریت پروژه، برنامه ریزی تولید و مدیریت منابع انسانی در چندین پروژه داخلی و خارجی و همکاری در ساخت چندین اثر سینمایی و سریالی همچون فیلم سینمایی «مسخره باز» را برعهده داشته داشته است.

حامد تجربهی مدیریت یک پروژه بین اللملی و بالا و پایین تعاملات خارجی را به شما می گوید.

 

ثبت‌نام:

 

 

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید آغاز شد

فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید آغاز شد

فراخوان سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ مؤثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1