info@innomid.ir 021-63462000

تمدید فراخوان

تمدید فراخوان
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/08/21 0 نظر 101 بازدید

مهلت ارسال طرح‌نامه جهت ورود به سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید تا 10 آذر ماه 1397 تمدید شد.

مهلت ارسال طرح‌نامه جهت ورود به سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید تا 10 آذر ماه 1397 تمدید شد.

سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ مؤثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

مرکز دانش‌بنیان امید به عنوان اولین شتابدهنده فرهنگی - رسانه‌ایِ دارای مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت خود را از سال 1395 با برگزاری رویدادهای ترویجی و دوره‌های شتابدهی آغاز نمود. این مرکز به دنبال ایجاد افقی روشن برای زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگ‌بنیانِ ایران است.

شتابدهنده امید , مرکز نوآوری فرهنگی امید

به همین منظور از کلیه افراد و تیم‌های دارای ایده یا محصول در حوزه‌های تولید محصولات چندرسانه‌ای همچون فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی (AR  VR)، عرضه و فروش محصولات چندرسانه‌ای در قالب وبسایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، توزیع فیزیکی، کمپین‌سازی و همچنین سرویس‌های مربوط به محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوی درخواستی(VOD) و دیگر حوزه‌هایصنایع فرهنگی جهت حضور در این مرکز دعوت به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در دوره سوم شتابدهی این مرکز، می‌توانند به وب سایت مرکز نوآوری فرهنگی امید به آدرس www.innomid.ir مراجعه نمایند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی اگر شما به فکر ایجاد یک تغییر و یا تاسیس یک استارتاپ هستید، در این مقاله لیستی از ویژگی هایی که نیاز هست داشته باشید را خواهید یافت و همچنین با چند ابزار ساده که شما را در  مسیر کارآفرینی و ایجاد استارتاپ کمک خواهد کرد، آشنا خواهید شد.  

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

در انتهای اولین دوره شتابدهی مرکز امید، برنامه‌ای تحت عنوان «روز ارائه به سرمایه‌گذار» در حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، مدعوین و تیم‌های دوره دوم برگزار شد.

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2