info@innomid.ir 021-63462000

تمدید فراخوان

تمدید فراخوان
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/08/21 0 نظر 156 بازدید

مهلت ارسال طرح‌نامه جهت ورود به سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید تا 10 آذر ماه 1397 تمدید شد.

مهلت ارسال طرح‌نامه جهت ورود به سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید تا 10 آذر ماه 1397 تمدید شد.

سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ مؤثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

مرکز دانش‌بنیان امید به عنوان اولین شتابدهنده فرهنگی - رسانه‌ایِ دارای مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت خود را از سال 1395 با برگزاری رویدادهای ترویجی و دوره‌های شتابدهی آغاز نمود. این مرکز به دنبال ایجاد افقی روشن برای زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگ‌بنیانِ ایران است.

شتابدهنده امید , مرکز نوآوری فرهنگی امید

به همین منظور از کلیه افراد و تیم‌های دارای ایده یا محصول در حوزه‌های تولید محصولات چندرسانه‌ای همچون فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی (AR  VR)، عرضه و فروش محصولات چندرسانه‌ای در قالب وبسایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، توزیع فیزیکی، کمپین‌سازی و همچنین سرویس‌های مربوط به محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوی درخواستی(VOD) و دیگر حوزه‌هایصنایع فرهنگی جهت حضور در این مرکز دعوت به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در دوره سوم شتابدهی این مرکز، می‌توانند به وب سایت مرکز نوآوری فرهنگی امید به آدرس www.innomid.ir مراجعه نمایند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

	جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی ارائه تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایه‌گذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ      13 خرداد 1397 در سالن همایش‌های مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. 

کارگاه بررسی جریان کارآفرینی و استـارت‌آپی

کارگاه بررسی جریان کارآفرینی و استـارت‌آپی

در راستای برگزاری برنامه‌های ترویجی، رویدادی با عنوان “بررسی جریان کارآفرینی و استارت‌آپی در دنیا و ایران” در دانشگاه صداوسیما و با حضور جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2