info@innomid.ir 021-63462000

حضور دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

حضور دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/08/08 0 نظر 132 بازدید

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای جلب مشارکت عمومی و جذب حداکثری گروه‌های فعال فرهنگی‌رسانه‌ای با شرکت در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، میزبان جمع کثیری از فعالین این عرصه بود. جوانان توانمند در حوزه رسانه، شخصیت‌های شاخص رسانه‌ای و برخی مسئولین کشوری از جمله مهمانان غرفه امید در این دوره از نمایشگاه بودند. مرکز امید ضمن پذیرایی از مهمانان عزیز، پذیرای طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده توسط برخی گروه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز بود که مقدمات حضور آنها در مرکز و بهره‌مندی آنها از امکانات و تجهیزات مرکز به عمل آمد

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای جلب مشارکت عمومی و جذب حداکثری گروه‌های فعال فرهنگی‌رسانه‌ای با شرکت در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، میزبان جمع کثیری از فعالین این عرصه بود. جوانان توانمند در حوزه رسانه، شخصیت‌های شاخص رسانه‌ای و برخی مسئولین کشوری از جمله مهمانان غرفه امید در این دوره از نمایشگاه بودند. مرکز امید ضمن پذیرایی از مهمانان عزیز، پذیرای طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده توسط برخی گروه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز بود که مقدمات حضور آنها در مرکز و بهره‌مندی آنها از امکانات و تجهیزات مرکز به عمل آمد

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

سومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

سومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

سومین رویداد ایده، امید، حرکت با حضور سیدمحمود رضوی برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی‌و‌‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر برگزار گردید.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

چرا کتاب‌فروشی‌ها کباب‌فروشی می‌شوند؟

چرا کتاب‌فروشی‌ها کباب‌فروشی می‌شوند؟

چند وقت پیش بود که تصویری در فضای مجازی دست به‌ دست شد که آه از نهاد خیلی‌ها برآورد. تصویر، یک کبابی را نشان می‌داد که هنوز تابلوی کسب و کار قبلی از سردرش جابه‌جا نشده بود؛ تابلویی که نشان می‌داد مغازه قبلاً به نشر و کتابفروشی اختصاص داشته است.

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1