info@innomid.ir 021-63462000

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/11/08 0 نظر 315 بازدید

دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایش‌های مرکز امید برگزار شد.

در این رویداد مهندس سیدصالحی تلاش نمود تا فضای کلی حاکم بر رسانه‌ها در جهان را توصیف نموده و ضمن تاکید بر اهمیت رسانه‌های تصویر محور و خبرگزاری‌های تصویری، نحوه تاثیر آن‌ها را بر رسانه‌های دیگر تبیین نماید. در ادامه ایشان با معرفی نسل جدید تلویزیون‌های تعاملی، گروه‌های حاضر در این رویداد را برای حضور در این عرصه و تولید محتوا تشویق و ترغیب نمود.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

پانزدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

پانزدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

پانزدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

	جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی ارائه تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایه‌گذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ      13 خرداد 1397 در سالن همایش‌های مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. 

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1