info@innomid.ir 021-63462000

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/11/08 0 نظر 435 بازدید

دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایش‌های مرکز امید برگزار شد.

در این رویداد مهندس سیدصالحی تلاش نمود تا فضای کلی حاکم بر رسانه‌ها در جهان را توصیف نموده و ضمن تاکید بر اهمیت رسانه‌های تصویر محور و خبرگزاری‌های تصویری، نحوه تاثیر آن‌ها را بر رسانه‌های دیگر تبیین نماید. در ادامه ایشان با معرفی نسل جدید تلویزیون‌های تعاملی، گروه‌های حاضر در این رویداد را برای حضور در این عرصه و تولید محتوا تشویق و ترغیب نمود.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

یازدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

یازدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

یازدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1