دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهرهمندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایشهای مرکز امید برگزار شد.
در این رویداد مهندس سیدصالحی تلاش نمود تا فضای کلی حاکم بر رسانهها در جهان را توصیف نموده و ضمن تاکید بر اهمیت رسانههای تصویر محور و خبرگزاریهای تصویری، نحوه تاثیر آنها را بر رسانههای دیگر تبیین نماید. در ادامه ایشان با معرفی نسل جدید تلویزیونهای تعاملی، گروههای حاضر در این رویداد را برای حضور در این عرصه و تولید محتوا تشویق و ترغیب نمود.
بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم میتواند بنویسد و هم نوشتهها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصولتان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِیهایتان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.
جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارتهای لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.
سیزدهمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.
نخستین دوره المپیاد سواد رسانه ای
فرآیند ثبتنام و پذیرش طرح نامهها در دومین دوره شتابدهی مرکز امید از تاریخ 27 شهریورماه 1396 آغاز گردید.
مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا، استودیو مادر، رباتساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.