info@innomid.ir 021-63462000

رویداد رویازی؛ فرصتی برای همکاری تولیدکنندگان انیمیشن با سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی

رویداد رویازی؛ فرصتی برای همکاری تولیدکنندگان انیمیشن با سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/12/07 0 نظر 376 بازدید

رویازی بستری‌ است که در آن ایده‌پردازان و تولید کنندگان انیمیشن، خریداران و سرمایه‌گذاران و سفارش دهندگان محصولات انیمیشن در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا تولیدکنندگان انیمیشن بتوانند ایده‌های خود را بهترین و امن‌ترین فضا به خریداران و سرمایه‌گذاران ارائه کنند. از سوی دیگر سرمایه‌گذاران و خریداران این فرصت را پیدا می‌کنند تا بتوانند بهترین ایده‌ها را در فضای شفاف انتخاب کنند. همچنین سفارش دهندگان محصولات انیمیشنی می‌توانند سفارشات خود را مطرح کنند.

رویداد «رویازی» و «پاویون بین‌المللی پویا نمایی» با هدف شکل‌گیری نگاه اقتصادی و علمی در تولیدات انیمیشنی ایران و همچنین معرفی این تولیدات در بازارهای بین‌المللی، 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در نشست خبری صبح امروز رویداد رویازی که با حضور مجریان این رویداد برگزار شد. «محمدحسین سجادی نیری» دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این مطلب که رویداد پیش رو با همکاری «ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» و «مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه‌ هنری» برگزار خواهد شد، گفت:

«سید امیر آقایی» رئیس کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز نیز با تاکید بر اینکه نبود ارتباط میان تولیدکنندگان انیمیشن و متقاضیان موجب خلاء در ساختار گردش مالی صنعت انیمیشن کشور شده‌است، عنوان کرد: «برگزاری پیچینگ انیمیشن برای ارائه ایده‌ها و تولیدات، سازندگان به متقاضیان و سرمایه‌گذاران فرآیند مناسبی برای رفع این خلاء است.»

به گفته او 60 مجموعه متنوع در این رویداد حضور دارند که در چهار گروه منتشرکنندگان انیمیشن (VOD)، صنایع جانبی و مکمل انیمیشن‌ها، مجموعه‌های فرهنگ‌ساز مانند شهرداری و محیط‌زیست و همچنین مجموعه‌های سرمایه‌گذار خطر پذیر حضور دارند.

«احسان کاوه» مدیر مرکز مطالعات و تولیدات تلویزیونی و انیمیشن سازمان سینمایی حوزه هنری نیز اعلام کرد که تاکنون 28 طرح برای آنها ارسال شده‌است که از میان آنها 15 طرح توانسته‌اند با استفاده از دوره‌های منتورینگ، ایده خود را برای ارائه ارتقا دهند. موضوع دیگری که کاوه به آن اشاره کرد ذی‌نفع نبودن برگزار کنندگان است چراکه به عقیده او این رویازی اولین قدم برای شکل گیری و تولید انیمیشن است و مشخص نیست پس از چند سال به نتیجه و سود خواهد رسید.

 

«امیر سحرخیز» رئیس هیات مدیره انجمن صنفی فیلم‌سازان انیمیشن ایران با بیان اینکه یک سال از عمر این انجمن می‌گذرد گفت:

«انجمن صنفی فیلم‌سازان انیمیشن ایران با هدف صنعتی شدن انیمیشن ایران تشکیل شد تا بتواند بازار جدیدی برای تولیدکنندگان و حمایت از اعضاء آن ایجاد کند. رویداد پیچینگ رویازی ارتباط تولیدکننده و سرمایه‌گذار را برقرار خواهد کرد. البته ما در این رویداد توان تولیدات را راستی آزمایی کرده و آنها را در مسیر تولید همراهی خواهیم کرد. همچنین مرجعی برای رفع اختلافات میان این گروه‌ها وجود نداشت اما در این فضای شفاف ایده‌ها ثبت شده و از آنها حمایت می‌شود.»

«سیدرضا کاظمی» مدیر مرکز شتابدهنده امید نیز بخش‌های دولتی و خصوصی خواست تا نقش تسهیلگری در این پروسه داشته باشند تا اعتماد سرمایه‌گذاران خصوصی به حوزه انیمیشن جلب شود.

«مهدی نیامنش» مدیرعامل شرکت دانش بنیان پیک آسا، رویازی را پلتفرمی شفاف خواند که فرصت‌های برابر را در اختیار تیم‌های شرکت کننده در سراسر کشور قرار می‌دهد. به گفته او بسیاری از شرکت‌ کنندگان این رویداد شرکت‌های خلاق و گروه‌های تولید کننده انیمیشن از سراسر شهرهای ایران هستند که حضور آنها به غنای فرهنگی تولیدات انیمیشن کمک خواهد کرد.

به عقیده «محمدرحیم لیوانی» رئیس مرکز پویانمایی صبا، صنعت انیمیشن ایران در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می‌تواند وارد مرحله تجاری و ورود به بازارهای بین‌المللی شود و برای کشور ارز آوری داشته باشد.

گفتنی‌ است آنطور که «سیدحسین حسینی» مسئول پاویون بازار بین‌الملل اعلام کرد در این رویداد 8 سرمایه‌گذار از کشورهای منطقه و اروپایی نیز دعوت شده‌اند تا بتوانند ضمن تماشای انیمیشن‌های برگزیده ایرانی با تولیدکنندگان ایرانی تبادل نظر و همکاری داشته‌باشند: «تحریم‌ها در این همکاری‌ها تاثیرگذار نخواهد بود چرا که ما بعد از عقد قراردادها مکانیزمی با فرصت‌های اقتصادی مناسب تنظیم خواهیم کرد.»

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

	جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی ارائه تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایه‌گذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ      13 خرداد 1397 در سالن همایش‌های مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. 

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0