info@innomid.ir 021-63462000

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/08/08 0 نظر 859 بازدید

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

به همین منظور از سال 1396 همکاری‌هایی را با دفتر پژوهش‌های صنعت رسانه و محتوا (پژوها) آغاز نموده است. پژوها با هدف تدوین محتوای پژوهشی تولیدی و استفاده از منابع اصلی، سعی در شناخت روندها و آینده تولید محتوا  در فضای مجازی را دارد و درصدد است  با گزارش‌های تحلیلی و متکی به آخرین روندهای جهانی، فضای روشنی را برای مدیران، تصمیم‌گیران و سایر فعالین این عرصه تصویر نماید. مرکز امید با توجه به پیچیدگی‌ها و سرعت تغییرات در عرصه رسانه و تولید محتوا و جهت دست‌یابی به تحلیل‌هایی متقن در این رابطه، محصولاتی را به صورت مشترک با مجموعه پژوه‌ها تولید نمود. نتیجه این همکاری تاکنون به تولید 5 گزارش با عناوین ذیل انجامیده است:

1.    تجربه تکاملی همیشگی

2.    تلویزیون و رسانه درسال 2016

3.    راز جذب مخاطب در یوتیوب

4.    نتفلیکس چگونه از تحلیل دیتا استفاده می کند

5.    ویدئو چگونه در حال تغییر چشم انداز رسانه است؟

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

	جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی ارائه تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایه‌گذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ      13 خرداد 1397 در سالن همایش‌های مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. 

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 1396، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمود.

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1