info@innomid.ir 021-63462000

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/08/08 0 نظر 470 بازدید

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

به همین منظور از سال 1396 همکاری‌هایی را با دفتر پژوهش‌های صنعت رسانه و محتوا (پژوها) آغاز نموده است. پژوها با هدف تدوین محتوای پژوهشی تولیدی و استفاده از منابع اصلی، سعی در شناخت روندها و آینده تولید محتوا  در فضای مجازی را دارد و درصدد است  با گزارش‌های تحلیلی و متکی به آخرین روندهای جهانی، فضای روشنی را برای مدیران، تصمیم‌گیران و سایر فعالین این عرصه تصویر نماید. مرکز امید با توجه به پیچیدگی‌ها و سرعت تغییرات در عرصه رسانه و تولید محتوا و جهت دست‌یابی به تحلیل‌هایی متقن در این رابطه، محصولاتی را به صورت مشترک با مجموعه پژوه‌ها تولید نمود. نتیجه این همکاری تاکنون به تولید 5 گزارش با عناوین ذیل انجامیده است:

1.    تجربه تکاملی همیشگی

2.    تلویزیون و رسانه درسال 2016

3.    راز جذب مخاطب در یوتیوب

4.    نتفلیکس چگونه از تحلیل دیتا استفاده می کند

5.    ویدئو چگونه در حال تغییر چشم انداز رسانه است؟

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

ارزش‌گذاری استارتاپ ها مسئله‌ای هنری و علمی است. در اینجا 10 روش محکم و مطمئن برای ارزش‌گذاری استارتاپ های جهانی را برای شما بیان می‌کنیم.
موضوع ارزش‌گذاری استارتاپ، سوالی است که بنیان‌گذاران به ویژه در مراحل اولیه بسیار درباره آن بحث می‌کنند. اگر شما میزان سودآوری و نقدینگی خود را ندانید، چگونه می‌توانید به ارزش شرکت خود پی ببرید؟  

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 1396، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمود.

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1