info@innomid.ir 021-63462000

گزارش برگزاری اولین دورهمی «امیدیا»

گزارش برگزاری اولین دورهمی «امیدیا»
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/06/10 0 نظر 834 بازدید

نشست دورهمی «امیدیا» در روز سه‌شنبه 9 شهریورماه و از ساعت 17 الی 19 با حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقه‌مندان کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای در مرکز امید برگزار شد.

در ابتدای برنامه توضیحاتی در مورد برنامه هفته گذشته این مرکز با موضوع کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای بیان شد و در ادامه به توضیح شرایط بیان ایده‌ها پرداخته شد. در ادامه هم 14 نفر از شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را ارائه نمودند و این ایده‌ها توسط حضار مورد بررسی و نقد قرار گرفت. پس از بیان تمامی ایده‌ها، از بین آن‌ها 2 ایده برتر «سایت هدیه رسانه‌ای» و «لذت فیلمنامه‌نویسی خلاقانه» از طریق رأی‌گیری حضار برگزیده شد و به صاحب ایده برتر هدیه‌ای اهدا گردید.

در انتها گعده‌ کوتاهی بین دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان صورت گرفت و در مورد ایده‌ها و شرایط ورود به امید، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی امیدیا به جهت نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانه‌ای و رفع ابهامات تشکیل شد

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

دورهمی امیدیا-4

دورهمی امیدیا-4

دورهمی امیدیا با ضیافت افطار مرکز و با حضور بیش از 120 نفر از فعالین مرکز و مهمانانی از زیست‌بوم فرهنگی و کارآفرینی برگزار شد.

سه نکته مهم که برای خلاقیت در کسب و کارتان باید بدانید

سه نکته مهم که برای خلاقیت در کسب و کارتان باید بدانید

در این مقاله علاوه بر تعریف متفاوتی که برای خلاقیت ارائه می­‌شود؛ به ابعادی از مبحث خلاقیت و نوآوری می‌­پردازیم که کمتر شنیده‌­اید اما در عین حال می‌­تواند اثرات فوق­‌العاده­‌ای در کسب و کارتان داشته باشد.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

اولین دورهمی امیدیا

اولین دورهمی امیدیا

نشست دورهمی «امیدیا» با هدف آشنایی فعالان و علاقه‌مندان حوزه رسانه با ایده‌های نوآور  و حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقه‌مندان کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای در مرکز امید برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1