info@innomid.ir 021-63462000

گزارش برگزاری اولین دورهمی «امیدیا»

گزارش برگزاری اولین دورهمی «امیدیا»
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/06/10 0 نظر 167 بازدید

نشست دورهمی «امیدیا» در روز سه‌شنبه 9 شهریورماه و از ساعت 17 الی 19 با حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقه‌مندان کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای در مرکز امید برگزار شد.

در ابتدای برنامه توضیحاتی در مورد برنامه هفته گذشته این مرکز با موضوع کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای بیان شد و در ادامه به توضیح شرایط بیان ایده‌ها پرداخته شد. در ادامه هم 14 نفر از شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را ارائه نمودند و این ایده‌ها توسط حضار مورد بررسی و نقد قرار گرفت. پس از بیان تمامی ایده‌ها، از بین آن‌ها 2 ایده برتر «سایت هدیه رسانه‌ای» و «لذت فیلمنامه‌نویسی خلاقانه» از طریق رأی‌گیری حضار برگزیده شد و به صاحب ایده برتر هدیه‌ای اهدا گردید.

در انتها گعده‌ کوتاهی بین دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان صورت گرفت و در مورد ایده‌ها و شرایط ورود به امید، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی امیدیا به جهت نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانه‌ای و رفع ابهامات تشکیل شد

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”

نشست «ایده، امید، حرکت 1» با موضوع «موفقیت در کسب و کارهای چندرسانه‌ای» و حضور قریب به 80 نفر از فعالان و علاقمندان کسب و کارهای چندرسانه‌ای در سالن همایش خبرگزاری ایکنا با ایراد سخنرانی توسط سیدرضا کاظمی مدیر مرکز امید، سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مجموعه دکترسلام، محمدابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه دیرین‌دیرین و امیرحسین خان‌احمدی مدیر توسعه بازار سینمامارکت برگزار گردید. در انتهای رویداد نیز گعده‌ی کوتاهی بین مدعوین، دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان درباره موضوعات مطرح شده، ایده‌های مرتبط با امید و انتقال تجربیات بیشتر صورت گرفت.

اولین دورهمی امیدیا

اولین دورهمی امیدیا

نشست دورهمی «امیدیا» با هدف آشنایی فعالان و علاقه‌مندان حوزه رسانه با ایده‌های نوآور  و حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقه‌مندان کسب‌وکارهای چندرسانه‌ای در مرکز امید برگزار شد.

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! جهت راه اندازی یک استارتاپ ، همیشه به سرمایه زیاد در شروع کار نیاز نیست. درست است که منابع مالی کافی، راه اندازی کسب و کار جدید را بسیار آسان می کند اما در مورد بسیاری از استارتاپ ها این موضوع صدق نمی کند.با این حال هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن راه اندازی یک استارتاپ تا زمان تامین بودجه کافی وجود ندارد. مهمترین دلیلی که باعث شکست یک استارتاپ می شود قطعا بودجه نخواهد بود. استراتژی کسب و کار و عوامل مختلف دیگری هستند که در به ثمر رسیدن تلاش استارتاپ های موفق دنیا تاثیرگذارند.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1