نشست دورهمی «امیدیا» در روز سهشنبه 9 شهریورماه و از ساعت 17 الی 19 با حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقهمندان کسبوکارهای چندرسانهای در مرکز امید برگزار شد.
در ابتدای برنامه توضیحاتی در مورد برنامه هفته گذشته این مرکز با موضوع کسبوکارهای چندرسانهای بیان شد و در ادامه به توضیح شرایط بیان ایدهها پرداخته شد. در ادامه هم 14 نفر از شرکتکنندگان ایدههای خود را ارائه نمودند و این ایدهها توسط حضار مورد بررسی و نقد قرار گرفت. پس از بیان تمامی ایدهها، از بین آنها 2 ایده برتر «سایت هدیه رسانهای» و «لذت فیلمنامهنویسی خلاقانه» از طریق رأیگیری حضار برگزیده شد و به صاحب ایده برتر هدیهای اهدا گردید.
در انتها گعده کوتاهی بین دستاندرکاران رویداد و شرکتکنندگان صورت گرفت و در مورد ایدهها و شرایط ورود به امید، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
دومین دورهمی امیدیا به جهت نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانهای و رفع ابهامات تشکیل شد
چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیتهای مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آنها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروفترین تکنیکهای خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفهای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوهی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.
دورهمی امیدیا با ضیافت افطار مرکز و با حضور بیش از 120 نفر از فعالین مرکز و مهمانانی از زیستبوم فرهنگی و کارآفرینی برگزار شد.
در این مقاله علاوه بر تعریف متفاوتی که برای خلاقیت ارائه میشود؛ به ابعادی از مبحث خلاقیت و نوآوری میپردازیم که کمتر شنیدهاید اما در عین حال میتواند اثرات فوقالعادهای در کسب و کارتان داشته باشد.
6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.
نشست دورهمی «امیدیا» با هدف آشنایی فعالان و علاقهمندان حوزه رسانه با ایدههای نوآور و حضور قریب به 40 نفر از فعالان و علاقهمندان کسبوکارهای چندرسانهای در مرکز امید برگزار شد.