مدیر عامل مرکز امید در دیدار با نخبگان علمی جوان با مقام معظم رهبری دیدار نمود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) پس از استماع سخنرانی آقای سیدرضا کاظمی مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید در رابطه با موضوع فعالیت مرکز و مسئلۀ خلأ تولید محتوای مولد در کشور: «خدا ان شاء الله کمکتان کند و کمکتان هم میکند. آن نگرانیهایی که ذکر کردید، مورد تأیید من هست، همهاش. راجع به مسئله محتوا هم کارهایی دارد میشود، به امید خدا، که به کمک شماها ان شاء الله به کمال خواهد رسید.»
آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.
ارزشگذاری استارتاپ ها مسئلهای هنری و علمی است. در اینجا 10 روش محکم و مطمئن برای ارزشگذاری استارتاپ های جهانی را برای شما بیان میکنیم.
موضوع ارزشگذاری استارتاپ، سوالی است که بنیانگذاران به ویژه در مراحل اولیه بسیار درباره آن بحث میکنند. اگر شما میزان سودآوری و نقدینگی خود را ندانید، چگونه میتوانید به ارزش شرکت خود پی ببرید؟
بازدیدتهیهکننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین
نشست «ایده، امید، حرکت 1» با موضوع «موفقیت در کسب و کارهای چندرسانهای» و حضور قریب به 80 نفر از فعالان و علاقمندان کسب و کارهای چندرسانهای در سالن همایش خبرگزاری ایکنا با ایراد سخنرانی توسط سیدرضا کاظمی مدیر مرکز امید، سیدمحمدعلی صدرینیا کارگردان مجموعه دکترسلام، محمدابوالحسنی تهیهکننده مجموعه دیریندیرین و امیرحسین خاناحمدی مدیر توسعه بازار سینمامارکت برگزار گردید. در انتهای رویداد نیز گعدهی کوتاهی بین مدعوین، دستاندرکاران رویداد و شرکتکنندگان درباره موضوعات مطرح شده، ایدههای مرتبط با امید و انتقال تجربیات بیشتر صورت گرفت.
مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانهای نوآورانه مردمی، جشنوارهای به نام «ترنم» تدارک دید.
یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید.