info@innomid.ir 021-63462000

دیدار مدیرعامل مرکز با رهبر معظم انقلاب اسلامی

دیدار مدیرعامل مرکز با  رهبر معظم انقلاب اسلامی
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/07/27 0 نظر 137 بازدید

مدیر عامل مرکز امید در دیدار با نخبگان علمی جوان با مقام معظم رهبری دیدار نمود.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) پس از استماع سخنرانی آقای سیدرضا کاظمی مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید در رابطه با موضوع فعالیت مرکز و مسئلۀ خلأ تولید محتوای مولد در کشور: «خدا ان شاء الله کمکتان کند و کمکتان هم می‌کند. آن نگرانی‌هایی که ذکر کردید، مورد تأیید من هست، همه‌اش. راجع به مسئله محتوا هم کارهایی دارد می‌شود، به امید خدا، که به کمک شماها ان شاء الله به کمال خواهد رسید.» 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایش‌های مرکز امید برگزار شد.

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1