info@innomid.ir 021-63462000

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین
چکیده این دوره : انتشار : 1397/11/08 0 نظر 1,258 بازدید

در این کارگاه همراه با نیما شفیع زاده  یاد می‌گیریم لینکدین چه نوع شبکه اجتماعی است؟ با کلیه امکانات و 23 نکته‌ی کلیدی لینکدین آشنا، به تجزیه‌ و تحلیل مطالب پرداختهو تاثیر آن بر سئو را یاد می‌گیریم.

سرفصل‌های کارگاه:

  • لینکدین کجاست؟
  • لینکدین به فارسی
  • استقبال ایرانی‌ها از لینکدین
  • تعداد کاربران ایرانی لینکدین
  • 23 نکتۀ کلیدی
  • تفاوت حساب کاربری عمومی با حساب کاربری پرمیوم در لینکدین
  • تجزیه‌وتحلیل مطالب و مقاله‌ها
  • لینکدین و تاثیر آن بر سئو

باتدریس: جناب آقای نیما شفیع‌زاده

  • مدیر بازاریابی پی‌پینگ
  • سردبیر محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
  • مدیر بازاریابی محتوا نظربازار

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

کارگاه آشنایی با مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

کارگاه آشنایی با مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

در این کارگاه 3 ساعته با حضور آقای بنیامین عبداللهی مشاور مالی و حقوقی کسب و کارهای نوپا،  شما یاد می‌گیرید: چگونه قرارداد ببندید، با انواع شرکت‌ها و سهام‌های آن آشنا می‌شوید و در نهایت یاد خواهید گرفت تا مرحله به مرحله شرکت خود را بدون هیچ واسطه‌ای کاملاً قانونی ‌ثبت ‌کنید. 

طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین

طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین

محمد سمیعی، مدیر ارشد بازاریابی ریحون، فارغ‌التحصیل دوره‌ی کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و فارغ‌التحصیل MBA از دانشگاه امیرکبیر، در این کارگاه آموزشی، شما را با کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین آشنا می‌کند. استراتژی‌ها و فرآیندهای اجرایی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را یاد می‌دهد و شما را با کانال‌های تبلیغاتی آنلاین و بهینه‌سازی کمپین‌تان راهنمایی کرده و در نهایت از تجربیات خود می‌گوید.

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

این کارگاه یک کارگاه تخصصی است. در این کارگاه یک مسیر 6 مرحله ای از شکل گیری ایده تا انتشار محتوا را دنبال خواهیم کرد: با استفاده از ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم. میزان رقابت پذیری و فعالیت دیگران در این حوزه ها را ارزیابی میکنیم. ساختار محتوایی سایت و صفحات لندینگ را متناسب با میزان جستجو و رقابت کلمات انتخاب میکنیم. الگوریتم های گوگل برای آنالیز محتوای صفحات را بررسی کرده و استانداردهای آن را شناسایی میکنیم. ساختار استاندارد برای تولید محتوای با کیفیت را تدوین کرده و جزئیات آن را به دقت بررسی میکنیم. مراحل انتشار و پشتیبانی محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی را تعریف میکنیم. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل در دوره آموزش سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 3