در این کارگاه همراه با نیما شفیع زاده یاد میگیریم لینکدین چه نوع شبکه اجتماعی است؟ با کلیه امکانات و 23 نکتهی کلیدی لینکدین آشنا، به تجزیه و تحلیل مطالب پرداختهو تاثیر آن بر سئو را یاد میگیریم.
سرفصلهای کارگاه:
باتدریس: جناب آقای نیما شفیعزاده
فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبانماه 95 رسماً آغاز گردید.
اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.
40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.
در این کارگاه یاد میگیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آنها را در تجزیه و تحلیل توییتها به کار میبریم. در پایان نیز تاثیر توییتها را بر سئو بررسی میکنیم.
در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینههای بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید. "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."
در این کارگاه 3 ساعته با حضور آقای بنیامین عبداللهی مشاور مالی و حقوقی کسب و کارهای نوپا، شما یاد میگیرید: چگونه قرارداد ببندید، با انواع شرکتها و سهامهای آن آشنا میشوید و در نهایت یاد خواهید گرفت تا مرحله به مرحله شرکت خود را بدون هیچ واسطهای کاملاً قانونی ثبت کنید.