info@innomid.ir 021-63462000

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین
چکیده این دوره : انتشار : 1397/11/08 0 نظر 617 بازدید

در این کارگاه همراه با نیما شفیع زاده  یاد می‌گیریم لینکدین چه نوع شبکه اجتماعی است؟ با کلیه امکانات و 23 نکته‌ی کلیدی لینکدین آشنا، به تجزیه‌ و تحلیل مطالب پرداختهو تاثیر آن بر سئو را یاد می‌گیریم.

سرفصل‌های کارگاه:

  • لینکدین کجاست؟
  • لینکدین به فارسی
  • استقبال ایرانی‌ها از لینکدین
  • تعداد کاربران ایرانی لینکدین
  • 23 نکتۀ کلیدی
  • تفاوت حساب کاربری عمومی با حساب کاربری پرمیوم در لینکدین
  • تجزیه‌وتحلیل مطالب و مقاله‌ها
  • لینکدین و تاثیر آن بر سئو

باتدریس: جناب آقای نیما شفیع‌زاده

  • مدیر بازاریابی پی‌پینگ
  • سردبیر محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
  • مدیر بازاریابی محتوا نظربازار

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام

در این کارگاه باحضور مرتضی تسخیری به صورت تخصصی بازاریابی محتوا، فروش، مدیریت کمپین، ایده‌پردازی، رفتار مخاطب و ... را در شبکه اجتماعی اینستاگرام یاد خواهیم گرفت.

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

در این کارگاه یاد می‌گیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آن‌ها را در تجزیه و تحلیل توییت‌ها به کار می‌بریم. در پایان نیز تاثیر توییت‌ها را بر سئو بررسی می‌کنیم.

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

این کارگاه یک کارگاه تخصصی است. در این کارگاه یک مسیر 6 مرحله ای از شکل گیری ایده تا انتشار محتوا را دنبال خواهیم کرد: با استفاده از ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم. میزان رقابت پذیری و فعالیت دیگران در این حوزه ها را ارزیابی میکنیم. ساختار محتوایی سایت و صفحات لندینگ را متناسب با میزان جستجو و رقابت کلمات انتخاب میکنیم. الگوریتم های گوگل برای آنالیز محتوای صفحات را بررسی کرده و استانداردهای آن را شناسایی میکنیم. ساختار استاندارد برای تولید محتوای با کیفیت را تدوین کرده و جزئیات آن را به دقت بررسی میکنیم. مراحل انتشار و پشتیبانی محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی را تعریف میکنیم. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل در دوره آموزش سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2