info@innomid.ir 021-63462000

ایدونوگیم؛ زیست بوم بازی سازی ایزان در کنار هم

ایدونوگیم؛ زیست بوم بازی سازی ایزان در کنار هم
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/11/08 0 نظر 75 بازدید

گزارش اولین نشست تخصصی ایدونوگیم در حوزه صنعت بازی‌سازی

اولین نشست تخصصی ایدونوگیم، با هدف شبکه‌سازی و گردهمایی متخصصین صنعت بازی‌سازی، توسط گروه ایدونو و مرکز نوآوری فرهنگی امید، 12 دی ماه 1398 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

ایدونوگیم، میزبان حدود 150 نفر از فعالین و علاقه‌مندان حوزه بازی‌سازی، شامل شرکت‌های بزرگ، استارت‌آپ‌ها و استودیوهای نوپا و شتابدهنده‌های فعال در این زمینه بود و توانست در گام اول خود، حرکتی مثبت در جهت شبکه‌سازی و گفت‌وگوی بیشتر اهالی این صنعت به جای بگذارد.

در ایدونوگیم چه گذشت؟

ایدونوگیم، با گفت‌وگوی شرکت‌کنندگان خود آغاز شد. حضار به معرفی خود پرداخته و توانمندی‌ها و تخصص خود را شرح دادند. این اتفاق، موجب آشنایی اولیه و صحبت‌های بیشتر آنان در زمان‌های استراحت و شبکه‌سازی شد.

در این نشست تخصصی، چهار پنل برگزار شد و شرکت‌کنندگان ایدونوگیم، پای صحبت 16 مهمان رویداد نشستند. همچنین یک موضوع تخصصی در حوزه بازی‌های آنلاین ارائه شد.

  • پنل اول: بررسی روندهای امروز و آینده صنعت بازی‌های دیجیتال

در این پنل، درباره تکنولوژی‌های آینده صنعت بازی‌سازی و اثر بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده صحبت شد. همچنین روند رقابت بازی‌های کنسولی، موبایلی و آنلاین مورد بررسی قرار گرفت. مهمانان این بخش از رویداد، آقایان وفانژاد (سردبیر سایت ویجیاتو)، نصیری (معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای)، بهفرراد (مدیر استودیو مدریک) و کوزه‌گران (مدیر بازاریابی استودیو اردیبهشت) بودند.

  • پنل دوم: بررسی راهکار‌های بقای استودیو‌های کوچک در صحنه رقابت

پنل دوم ایدونوگیم، به بررسی راهکار‌های بقا و زنده‌ماندن استودیو‌های کوچک و نوپا در رقابت سنگین این روزها پرداخت.  این پنل با حضور آقایان نادعلی زاده (مدیر استودیو تاد)، شهیدی (مدیر استودیو BLACK CUBE GAMES)، نیکوهمت (مدیر راتاگیمز)، و عباسی (مدیر بازاریابی QUIZ OF KING) برگزار شد.

  • پنل سوم: سهم تبلیغات در درآمدزایی بازی‌های موبایلی

این پنل چگونگی تبلیغات مؤثرتر در بازی های موبایلی و اثر آن در محبوبیت بازی ها را بررسی کرد. آقایان وفانژاد (سردبیر سایت ویجیاتو)، احسان کمالی (مدیر خرید رسانه تپسل)، مسیح علاقه‌بند (BI Analyst استودیو مدریک) و سهند ملائی ( مدیر استودیو DropOut Games) اعضای این پنل بودند.

  • پنل چهارم: چگونگی تجاری‌سازی بازی‌های تولید داخل در عرصه‌ی بین‌المللی

پنل آخر ایدونوگیم، به یکی از نشست‌های داغ این روزهای صنعت بازی‌سازی تبدیل شد. حضور مهمانان سرشناس عرصه بازی‌سازی، موجب شد تا مخاطبین رویداد، یک ساعت پس از پایان برنامه در عصر پنج‌شنبه، مشتاقانه پای صحبت آنان بنشینند.

آقایان طه رسولی (مدیر شتابدهی آواگیمز)، محمد زهتابی (مدیر استودیو پاییزان) و امیر حسین ناطقی (مدیر QUIZ OF KING) و حسن مهدی اصل (مدیر شرکت سورنا اصل) مدعوین بخش آخر ایدونوگیم بودند.

همچنین آقای نیکومنش، مدیر راهکار شرکت ابرآروان، به ارائه کاربردهای رایانش ابری در حوزه بازی‌سازی پرداخت. این ارائه با عنوان "به بازی‌های آنلاین ابری فکر کنید" با استقبال مخاطبین ایدونوگیم روبه‌رو شد.  

ایدونوگیم، با حمایت انیستیتو ملی بازی‌سازی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همراهی شرکت تپسل برگزار شد. همچنین رسانه‌های شاخص این صنعت (ویجیاتو، گیم‌فا، گیم‌پس، کلیک، گیم‌اسکن) به عنوان حامی رسانه‌ای در کنار ایدونوگیم بودند.

و اما دو نکته:

تصاویر و فیلم‌های هر پنل، به صورت مجزا تهیه و تدوین شده است. در صورت تمایل، می‌توانید با ما در تماس باشید و برای در اختیار داشتن آن اقدام کنید.

ایدونوگیم، اولین نشست تخصصی در این حوزه بود که توسط گروه ایدونو و مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. نشست های آتی ایدونوگیم، می‌تواند با حضور و همراهی شما، بهتر و گسترده‌تر شکل بگیرد. پس منتظر نظرات و پیشنهادهای شما هستیم.

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نشست تحلیلی راهبردهای رسانه‌ای جریان‌های سیاسی در انتخابات

نشست تحلیلی راهبردهای رسانه‌ای جریان‌های سیاسی در انتخابات

این برنامه به‌عنوان اولین نشست تخصصی جشنواره «ترنم»؛ دوشنبه 27 مرداد برگزار شد.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

تاثیر و اثربخشی کار تیمی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نوشته‌های تاریخی و متون مذهبی، کار تیمی یا گروهی به عنوان کاری با ارزش و شایسته تعریف می‌شود و به انجام آن تاکید فراوان شده است. کار تیمی به دلیل وجود همکاری و همفکری بین اعضاء، فوائد و اثرات بسیار زیادی برای کسب‌وکارها خواهد داشت. همان‌طور که کار تیمی باارزش است و باعث دستابی به اهداف و نتایج بزرگ می‌شود، تیم‌سازی هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه کار یا هدفی که قرار است انجام شود، بزرگتر باشد، تیم تشکیل‌دهنده، باید بزرگتر و ماهرتر باشد. وجود تیم ناکارآمد و غیر حرفه‌ای، سرمایه و انرژی کسب‌وکار را تلف خواهد کرد و باعث خسران خواهد شد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با مشخصات و روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین آشنا سازیم:

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0