info@innomid.ir 021-63462000

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

ایدونو یک رویداد 3 روزه با هدف افزایش اطلاعات کاربردی کسب و کار، در حوزه فرهنگ و رسانه‌ است. در این رویداد شرکت کنندگان ایده های خود را برای حل چالش های دو حوزه مذکور به صورت انفرادی و یا جمعی ارائه دادند، تیم خود را تشکیل و به رقابت پرداختند.

در ایدونو، سعی کردیم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم، کار تیمی را یاد بدهیم، ایده‌هایی که با چالش‌های ایدونو طراحی شده است را به اجرا بگذاریم و داوران به ایده و ارائه‌شان امتیاز بدهند. در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند، سرمایه‌گذاری کنند.

در ایدونو، مربیان با تخصص‌های مختلفی در بین شرکت‌کنندگان حضور داشتند، ایده‌ها را بررسی کردند، پیشنهادات ویژه و تجربیات‌شان را با تیم‌ها در میان گذاشتند‌، مدل کسب و کارشان را تکمیل و به تجاری‌سازی ایده‌ و پیشرفت آن کمک کردند.

در پیش‌رویداد ایدونو شرکت‌کنندگان در 3 کارگاه آموزشی شرکت کردند. یاد گرفتند؛ چگونه ایده هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند را کشف کنند، با مدل‌های کسب و کار آشنا شدند و مهارت‌های تیم‌سازی در کسب و کارهای نوپا را از زبان بهترین اساتید آموختند.
در پایان پیش رویداد شرکت کنندگان با چالش های ایدونو آشنا شدند و ایده‌های خود را مطابق با چالش ها پیاده سازی کردند.
در دو روز اصلی رویداد تیم ها در صندوق نوآوری و شکوفایی حضور پیدا کردند. در طول این 2 روز با مربیان این حوزه ارتباط گرفتند، در 3 کارگاه تخصصی بوم ناب، اعتبارسنجی محصولات و نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار شرکت کردند. ظهر پنج شنبه ، ایده ی کلیه تیم ها داوری شد و 10 تیم برتر انتخاب شدند. در اختتامیه مراسم نیز با ارائه 10 تیم برتر در برابر سرمایه گذاران 3 تیم اول رویداد انتخاب و جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیم شد.
این رویداد در تاریخ 5 و 6 دی ماه با حضور 89 تن متشکل از 34 تیم در محل صندوق نوآوری و شکوفایی توسط تیم اجرایی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

جهت عضویت در گروه تلگرامی فعالین حوزه فرهنگ و رسانه اینجا کلیک کنید

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 1396، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمود.

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2