info@innomid.ir 021-63462000

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

ایدونو یک رویداد 3 روزه با هدف افزایش اطلاعات کاربردی کسب و کار، در حوزه فرهنگ و رسانه‌ است. در این رویداد شرکت کنندگان ایده های خود را برای حل چالش های دو حوزه مذکور به صورت انفرادی و یا جمعی ارائه دادند، تیم خود را تشکیل و به رقابت پرداختند.

در ایدونو، سعی کردیم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم، کار تیمی را یاد بدهیم، ایده‌هایی که با چالش‌های ایدونو طراحی شده است را به اجرا بگذاریم و داوران به ایده و ارائه‌شان امتیاز بدهند. در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند، سرمایه‌گذاری کنند.

در ایدونو، مربیان با تخصص‌های مختلفی در بین شرکت‌کنندگان حضور داشتند، ایده‌ها را بررسی کردند، پیشنهادات ویژه و تجربیات‌شان را با تیم‌ها در میان گذاشتند‌، مدل کسب و کارشان را تکمیل و به تجاری‌سازی ایده‌ و پیشرفت آن کمک کردند.

در پیش‌رویداد ایدونو شرکت‌کنندگان در 3 کارگاه آموزشی شرکت کردند. یاد گرفتند؛ چگونه ایده هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند را کشف کنند، با مدل‌های کسب و کار آشنا شدند و مهارت‌های تیم‌سازی در کسب و کارهای نوپا را از زبان بهترین اساتید آموختند.
در پایان پیش رویداد شرکت کنندگان با چالش های ایدونو آشنا شدند و ایده‌های خود را مطابق با چالش ها پیاده سازی کردند.
در دو روز اصلی رویداد تیم ها در صندوق نوآوری و شکوفایی حضور پیدا کردند. در طول این 2 روز با مربیان این حوزه ارتباط گرفتند، در 3 کارگاه تخصصی بوم ناب، اعتبارسنجی محصولات و نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار شرکت کردند. ظهر پنج شنبه ، ایده ی کلیه تیم ها داوری شد و 10 تیم برتر انتخاب شدند. در اختتامیه مراسم نیز با ارائه 10 تیم برتر در برابر سرمایه گذاران 3 تیم اول رویداد انتخاب و جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیم شد.
این رویداد در تاریخ 5 و 6 دی ماه با حضور 89 تن متشکل از 34 تیم در محل صندوق نوآوری و شکوفایی توسط تیم اجرایی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

جهت عضویت در گروه تلگرامی فعالین حوزه فرهنگ و رسانه اینجا کلیک کنید

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! جهت راه اندازی یک استارتاپ ، همیشه به سرمایه زیاد در شروع کار نیاز نیست. درست است که منابع مالی کافی، راه اندازی کسب و کار جدید را بسیار آسان می کند اما در مورد بسیاری از استارتاپ ها این موضوع صدق نمی کند.با این حال هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن راه اندازی یک استارتاپ تا زمان تامین بودجه کافی وجود ندارد. مهمترین دلیلی که باعث شکست یک استارتاپ می شود قطعا بودجه نخواهد بود. استراتژی کسب و کار و عوامل مختلف دیگری هستند که در به ثمر رسیدن تلاش استارتاپ های موفق دنیا تاثیرگذارند.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

اشتباهات بازاریابی که برای هر کسب وکار نوپا در حوزه فناوری آموزنده است!

اشتباهات بازاریابی که برای هر کسب وکار نوپا در حوزه فناوری آموزنده است!

هشت درس ساده که بنیان‌گذاران باید قبل از راه‌اندازی محصول خود بیاموزند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2