info@innomid.ir 021-63462000

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

گزارش تصویری اولین رویداد ایدونو

ایدونو یک رویداد 3 روزه با هدف افزایش اطلاعات کاربردی کسب و کار، در حوزه فرهنگ و رسانه‌ است. در این رویداد شرکت کنندگان ایده های خود را برای حل چالش های دو حوزه مذکور به صورت انفرادی و یا جمعی ارائه دادند، تیم خود را تشکیل و به رقابت پرداختند.

در ایدونو، سعی کردیم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم، کار تیمی را یاد بدهیم، ایده‌هایی که با چالش‌های ایدونو طراحی شده است را به اجرا بگذاریم و داوران به ایده و ارائه‌شان امتیاز بدهند. در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند، سرمایه‌گذاری کنند.

در ایدونو، مربیان با تخصص‌های مختلفی در بین شرکت‌کنندگان حضور داشتند، ایده‌ها را بررسی کردند، پیشنهادات ویژه و تجربیات‌شان را با تیم‌ها در میان گذاشتند‌، مدل کسب و کارشان را تکمیل و به تجاری‌سازی ایده‌ و پیشرفت آن کمک کردند.

در پیش‌رویداد ایدونو شرکت‌کنندگان در 3 کارگاه آموزشی شرکت کردند. یاد گرفتند؛ چگونه ایده هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند را کشف کنند، با مدل‌های کسب و کار آشنا شدند و مهارت‌های تیم‌سازی در کسب و کارهای نوپا را از زبان بهترین اساتید آموختند.
در پایان پیش رویداد شرکت کنندگان با چالش های ایدونو آشنا شدند و ایده‌های خود را مطابق با چالش ها پیاده سازی کردند.
در دو روز اصلی رویداد تیم ها در صندوق نوآوری و شکوفایی حضور پیدا کردند. در طول این 2 روز با مربیان این حوزه ارتباط گرفتند، در 3 کارگاه تخصصی بوم ناب، اعتبارسنجی محصولات و نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار شرکت کردند. ظهر پنج شنبه ، ایده ی کلیه تیم ها داوری شد و 10 تیم برتر انتخاب شدند. در اختتامیه مراسم نیز با ارائه 10 تیم برتر در برابر سرمایه گذاران 3 تیم اول رویداد انتخاب و جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیم شد.
این رویداد در تاریخ 5 و 6 دی ماه با حضور 89 تن متشکل از 34 تیم در محل صندوق نوآوری و شکوفایی توسط تیم اجرایی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

جهت عضویت در گروه تلگرامی فعالین حوزه فرهنگ و رسانه اینجا کلیک کنید

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

ارزش‌گذاری استارتاپ ها مسئله‌ای هنری و علمی است. در اینجا 10 روش محکم و مطمئن برای ارزش‌گذاری استارتاپ های جهانی را برای شما بیان می‌کنیم.
موضوع ارزش‌گذاری استارتاپ، سوالی است که بنیان‌گذاران به ویژه در مراحل اولیه بسیار درباره آن بحث می‌کنند. اگر شما میزان سودآوری و نقدینگی خود را ندانید، چگونه می‌توانید به ارزش شرکت خود پی ببرید؟  

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2