info@innomid.ir 021-63462000

ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه

ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه
چکیده این دوره : انتشار : 1397/09/10 0 نظر 561 بازدید

در ایدونو ، سعی داریم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم تا کار تیمی را یاد بگیریم، ایده خود را به اجرا بگذاریم، به سرمایه‌گذاران ارائه بدهیم، داوران به ایده و ارائه‌مان امتیاز بدهند، در ماراتون 3 روزه برنده شویم در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی را دارند سرمایه‌گذاری کنند.

ایدونو یک رویداد 3 روزه با هدف افزایش اطلاعات کاربردی کسب و کار، در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای است. در این رویداد شما به صورت انفرادی و یا جمعی ایده‌ی خود را ارائه می‌دهید، تیم خود را تشکیل و به رقابت می‌پردازید.

 در ایدونو، سعی داریم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم تا کار تیمی را یاد بگیریم، ایده خود را که با چالش‌های ایدونو طراحی کرده ایم را به اجرا بگذاریم، به سرمایه‌گذاران ارائه بدهیم، داوران به ایده و ارائه‌مان امتیاز بدهند، در ماراتون 3 روزه برنده شویم در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند، سرمایه‌گذاری کنند.

در ایدونو تنها نیستید! منتورها با تخصص‌های مختلفی در بین شما حضور دارند، ایده‌های شما را بررسی می‌کنند، پیشنهادات ویژه و تجربیات گذشته خود را با شما در میان می‌گذارند‌، مدل کسب و کارتان را بهتر می‌نویسند و به تجاری‌سازی ایده‌ و پیشرفت آن کمک می‌کنند.

مخاطبین این رویداد چه‌کسانی هستند؟
اگر شما در یکی از حوزه‌های ذیل تخصص دارید و یا فعالیتی در این عرصه داشته اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما و حتما در این رویداد شرکت کنید:
ایده‌های رسانه‌ای مثل: فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی (VR، AR)، شبکه‌های اجتماعی، توزیع و یا اکران محصولات چندرسانه‌ای، کمپین‌سازی و...
ایده‌های فرهنگی مثل: خدمات آموزشی، تولیدات آموزشی، نشریات پژوهشی، تحقیق و توسعه، داده کاوی و...

 

 

پوستر رویداد ایدونو

 

در پیش‌رویداد شما در 3 کارگاه آموزشی شرکت می‌کنید، یاد می‌گیرید که چگونه ایده هایی که قابلیت تجاری‌سازی دارند را پیدا کنید، با مدل‌های کسب و کار آشنا می‌شوید، خلاقیت در کسب و کار و مهارت‌های تیم‌سازی در کسب و کارهای نوپا را از زبان بهترین اساتید یاد می‌گیرید. 

در پیش‌رویداد شما با چالش‌های ماراتن روبرو خواهید شد و باید ایده‌های خود را مطابق با چالش‌ها پیاده‌سازی و آماده کنید.

پس حضور در پیش‌رویداد برای کسانی که می‌خواهند در رویداد شرکت کنند، الزامیست :)
 

 در افتتاحیه رویداد، به شرکت‌کنندگان فرصت داده می‌شود که ایده‌های خود را (که با تمرکز بر چالش‌ها آماده کرده‌اند) درباره هرگونه فعالیتی که ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌کند، برای سایرین مطرح کنند و بعد از رای‌گیری شرکت‌کنندگان، ایده‌های جذاب‌تر انتخاب و گروه‌هایی برای اجرای این ایده‌ها تشکیل می‌شوند.

روزهای چهارشنبه (بعد از افتتاحیه تا غروب) و پنج شنبه(صبح تا قبل اختتامیه) نیز گروه ها مشغول تبدیل ایده‌ی خام اولیه به یک محصول و مدل کسب‌و‌کار صحیح بوده و پلن تجاری، کارهای تحقیقاتی و اعتبارسنجی بازار را نیز انجام خواهند داد. 

در اختتامیه رویداد، شما حاصل فعالیت دو روزه خود را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهید؛ فرصت دارید تا همان جا ایده‌تان را معرفی و سرمایه مادی و معنوی را کسب و قرارداد آن را ببندید. داوران نیز ایده شما را به چالش می‌کشند، از شما درباره ایده و تیم‌‌تان سوال می‌پرسند و در نهایت به ایده‌ و تیم‌تان رای می‌‌دهند، به تیم‌های منتخب ایدونو هدایای نقدی و غیر نقدی نیز اهداء می‌گردد.

فراموش نکنید اگر تیم‌تان جزو سه تیم برتر نشد اشکالی ندارد! شما فرصت ارائه به سرمایه‌گذار را دارید و می‌توانید تا 120 میلیون تومان برای اجرایی کردن ایده‌‌تان سرمایه جذب کنید :)

 

جوایز تیم‌های منتخب توسط داوران:

- تیم اول: دریافت مبلغ 50.000.000 ریال هدیه نقدی + تندیس + هدیه معنوی

- تیم دوم: دریافت مبلغ 30.000.000 ریال هدیه نقدی تندیس + هدیه معنوی

- تیم سوم: دریافت مبلغ 20.000.000 ریال هدیه نقدی تندیس + هدیه معنوی

 

 

 

خبرهای دست اول را می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی ما دنبال کنید:

 

   

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

دیدار مدیرعامل مرکز با  رهبر معظم انقلاب اسلامی

دیدار مدیرعامل مرکز با رهبر معظم انقلاب اسلامی

مدیر عامل مرکز امید در دیدار با نخبگان علمی جوان با مقام معظم رهبری دیدار نمود.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0