info@innomid.ir 021-63462000

بازدید جناب آقای مجید دهبیدی‌پور؛ رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

بازدید جناب آقای مجید دهبیدی‌پور؛ رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

ظهر روز چهارشنبه 11مهـر 1397، جنـاب آقــای مجید دهبیدی‌پور، رئیس محترم پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمودند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی

شاخصه‌های سبک زندگی استارتاپی اگر شما به فکر ایجاد یک تغییر و یا تاسیس یک استارتاپ هستید، در این مقاله لیستی از ویژگی هایی که نیاز هست داشته باشید را خواهید یافت و همچنین با چند ابزار ساده که شما را در  مسیر کارآفرینی و ایجاد استارتاپ کمک خواهد کرد، آشنا خواهید شد.  

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! جهت راه اندازی یک استارتاپ ، همیشه به سرمایه زیاد در شروع کار نیاز نیست. درست است که منابع مالی کافی، راه اندازی کسب و کار جدید را بسیار آسان می کند اما در مورد بسیاری از استارتاپ ها این موضوع صدق نمی کند.با این حال هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن راه اندازی یک استارتاپ تا زمان تامین بودجه کافی وجود ندارد. مهمترین دلیلی که باعث شکست یک استارتاپ می شود قطعا بودجه نخواهد بود. استراتژی کسب و کار و عوامل مختلف دیگری هستند که در به ثمر رسیدن تلاش استارتاپ های موفق دنیا تاثیرگذارند.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1