info@innomid.ir 021-63462000

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی “امیدیا”
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/08/24 0 نظر 209 بازدید

دومین دورهمی امیدیا به جهت نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانه‌ای و رفع ابهامات تشکیل شد

پس از برگزاری اولین رویداد ایده، امید، حرکت، اولین دورهمی امیدیا و شرکت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال این نیاز احساس شد که تعدادی از مخاطبین مرکز به دلیل نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانه‌ای سؤالات و ابهامات زیادی در این زمینه در ذهن خود داشتند، لذا دورهمی دوم امیدیا به منظور ایجاد فرصتی برای طرح سؤالات و رفع ابهامات درباره مرکز برگزار شد تا امیدیان عزیز بتوانند در فضای صمیمی سؤالات و ابهامات خود را مطرح نمایند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”

نشست «ایده، امید، حرکت 1» با موضوع «موفقیت در کسب و کارهای چندرسانه‌ای» و حضور قریب به 80 نفر از فعالان و علاقمندان کسب و کارهای چندرسانه‌ای در سالن همایش خبرگزاری ایکنا با ایراد سخنرانی توسط سیدرضا کاظمی مدیر مرکز امید، سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مجموعه دکترسلام، محمدابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه دیرین‌دیرین و امیرحسین خان‌احمدی مدیر توسعه بازار سینمامارکت برگزار گردید. در انتهای رویداد نیز گعده‌ی کوتاهی بین مدعوین، دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان درباره موضوعات مطرح شده، ایده‌های مرتبط با امید و انتقال تجربیات بیشتر صورت گرفت.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2