info@innomid.ir 021-63462000

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”

اولین رویداد “ایده، امید، حرکت”
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/06/03 0 نظر 209 بازدید

نشست «ایده، امید، حرکت 1» با موضوع «موفقیت در کسب و کارهای چندرسانه‌ای» و حضور قریب به 80 نفر از فعالان و علاقمندان کسب و کارهای چندرسانه‌ای در سالن همایش خبرگزاری ایکنا با ایراد سخنرانی توسط سیدرضا کاظمی مدیر مرکز امید، سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مجموعه دکترسلام، محمدابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه دیرین‌دیرین و امیرحسین خان‌احمدی مدیر توسعه بازار سینمامارکت برگزار گردید. در انتهای رویداد نیز گعده‌ی کوتاهی بین مدعوین، دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان درباره موضوعات مطرح شده، ایده‌های مرتبط با امید و انتقال تجربیات بیشتر صورت گرفت.

نشست «ایده، امید، حرکت 1» با موضوع «موفقیت در کسب و کارهای چندرسانه‌ای» و حضور قریب به 80 نفر از فعالان و علاقمندان کسب و کارهای چندرسانه‌ای در سالن همایش خبرگزاری ایکنا با ایراد سخنرانی توسط سیدرضا کاظمی مدیر مرکز امید، سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مجموعه دکترسلام، محمدابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه دیرین‌دیرین و امیرحسین خان‌احمدی مدیر توسعه بازار سینمامارکت برگزار گردید. در انتهای رویداد نیز گعده‌ی کوتاهی بین مدعوین، دست‌اندرکاران رویداد و شرکت‌کنندگان درباره موضوعات مطرح شده، ایده‌های مرتبط با امید و انتقال تجربیات بیشتر صورت گرفت.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هشتمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

کارگاه بررسی جریان کارآفرینی و استـارت‌آپی

کارگاه بررسی جریان کارآفرینی و استـارت‌آپی

در راستای برگزاری برنامه‌های ترویجی، رویدادی با عنوان “بررسی جریان کارآفرینی و استارت‌آپی در دنیا و ایران” در دانشگاه صداوسیما و با حضور جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

آئین افتتاح مرکز نوآوری فرهنگی امید طی مراسمی در تاریخ 18مردادماه 1395 با حضور مهندس ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی، مهندس صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس و مهندس سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

دهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دهمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1