info@innomid.ir 021-63462000

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/11/07 0 نظر 117 بازدید

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

پیش از مراسم اصلی؛ آقای محمدمهدی دادمان از فعالین فرهنگی-رسانه‌ای در گعده‌ای دوستانه و در فضای شتابدهی مرکز به تبیین اقتضائات کسب و کارهای فرهنگی و رسانه‌ای برای تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی پرداختند. مراسم اصلی این روز در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور فعالین رسانه‌ای- فرهنگی و اقتصادی، نظیر مهندس رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و رئیس انجمن سرمایه گذاری خطر پذیر، مهندس حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک پردیس، مبین مهری از مدیران پارک فناوری پردیس، مجید دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، مهدی سادات مدیرعامل شرکت کارآفرینی و فن‌آوری ایران (کفا)، محمد ابوالحسنی تهیه کننده مجموعه دیرین دیرین، برگزار شد. در بخشی از این مراسم؛ سیدرضا کاظمی مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید و مهندس مجید دهبیدی‌پور به سخنرانی پرداختند. در حاشیه برنامه از برگزیدگان جشنواره ترنم تقدیر به عمل آمد و هنچنین فیلم گزارشی از فرآیند یکساله شتابدهی و روند ارزیابی تیم های دور دوم پخش شد. در پایان برنامه‌های این روز؛ تیم‌های نیروانا و استودیو مادر از خروجی‌های دور اول شتابدهی به ارائه کسب‌وکار خود در مقابل داوران و سرمایه‌گذاران پرداختند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! جهت راه اندازی یک استارتاپ ، همیشه به سرمایه زیاد در شروع کار نیاز نیست. درست است که منابع مالی کافی، راه اندازی کسب و کار جدید را بسیار آسان می کند اما در مورد بسیاری از استارتاپ ها این موضوع صدق نمی کند.با این حال هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن راه اندازی یک استارتاپ تا زمان تامین بودجه کافی وجود ندارد. مهمترین دلیلی که باعث شکست یک استارتاپ می شود قطعا بودجه نخواهد بود. استراتژی کسب و کار و عوامل مختلف دیگری هستند که در به ثمر رسیدن تلاش استارتاپ های موفق دنیا تاثیرگذارند.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0