info@innomid.ir 021-63462000

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/11/07 0 نظر 767 بازدید

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

پیش از مراسم اصلی؛ آقای محمدمهدی دادمان از فعالین فرهنگی-رسانه‌ای در گعده‌ای دوستانه و در فضای شتابدهی مرکز به تبیین اقتضائات کسب و کارهای فرهنگی و رسانه‌ای برای تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی پرداختند. مراسم اصلی این روز در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور فعالین رسانه‌ای- فرهنگی و اقتصادی، نظیر مهندس رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و رئیس انجمن سرمایه گذاری خطر پذیر، مهندس حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک پردیس، مبین مهری از مدیران پارک فناوری پردیس، مجید دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، مهدی سادات مدیرعامل شرکت کارآفرینی و فن‌آوری ایران (کفا)، محمد ابوالحسنی تهیه کننده مجموعه دیرین دیرین، برگزار شد. در بخشی از این مراسم؛ سیدرضا کاظمی مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید و مهندس مجید دهبیدی‌پور به سخنرانی پرداختند. در حاشیه برنامه از برگزیدگان جشنواره ترنم تقدیر به عمل آمد و هنچنین فیلم گزارشی از فرآیند یکساله شتابدهی و روند ارزیابی تیم های دور دوم پخش شد. در پایان برنامه‌های این روز؛ تیم‌های نیروانا و استودیو مادر از خروجی‌های دور اول شتابدهی به ارائه کسب‌وکار خود در مقابل داوران و سرمایه‌گذاران پرداختند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 1396، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمود.

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0