info@innomid.ir 021-63462000

رویداد ها

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید.  "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

با این دوره آشنا شوید
دومین دورهمی ایدونو

دومین دورهمی ایدونو

در دومین دورهمی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای میزبان کافه میدون با حضور مجید خسروانجم (کارگاه خلاقیت در کسب و کار) هستیم. ظرفیت در این برنامه خیلی کم و اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام کنند.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

در این کارگاه یاد می‌گیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آن‌ها را در تجزیه و تحلیل توییت‌ها به کار می‌بریم. در پایان نیز تاثیر توییت‌ها را بر سئو بررسی می‌کنیم.

با این دوره آشنا شوید
ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه

ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه

در ایدونو ، سعی داریم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم تا کار تیمی را یاد بگیریم، ایده خود را به اجرا بگذاریم، به سرمایه‌گذاران ارائه بدهیم، داوران به ایده و ارائه‌مان امتیاز بدهند، در ماراتون 3 روزه برنده شویم در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی را دارند سرمایه‌گذاری کنند.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

این کارگاه یک کارگاه تخصصی است. در این کارگاه یک مسیر 6 مرحله ای از شکل گیری ایده تا انتشار محتوا را دنبال خواهیم کرد: با استفاده از ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم. میزان رقابت پذیری و فعالیت دیگران در این حوزه ها را ارزیابی میکنیم. ساختار محتوایی سایت و صفحات لندینگ را متناسب با میزان جستجو و رقابت کلمات انتخاب میکنیم. الگوریتم های گوگل برای آنالیز محتوای صفحات را بررسی کرده و استانداردهای آن را شناسایی میکنیم. ساختار استاندارد برای تولید محتوای با کیفیت را تدوین کرده و جزئیات آن را به دقت بررسی میکنیم. مراحل انتشار و پشتیبانی محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی را تعریف میکنیم. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل در دوره آموزش سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا می‌شوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی می‌کنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنیم.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه آشنایی با مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

کارگاه آشنایی با مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

در این کارگاه 3 ساعته با حضور آقای بنیامین عبداللهی مشاور مالی و حقوقی کسب و کارهای نوپا،  شما یاد می‌گیرید: چگونه قرارداد ببندید، با انواع شرکت‌ها و سهام‌های آن آشنا می‌شوید و در نهایت یاد خواهید گرفت تا مرحله به مرحله شرکت خود را بدون هیچ واسطه‌ای کاملاً قانونی ‌ثبت ‌کنید. 

با این دوره آشنا شوید