info@innomid.ir 021-63462000

رویداد ها

مشاوره تخصصی برای کسب کار های نوپا در الکامپ استارز

مشاوره تخصصی برای کسب کار های نوپا در الکامپ استارز

الکامپ استارز، فضای خوبی است برای تعامل اهالی کارآفرینی و استارت آپ ها. مرکز نوآوری فرهنگی امید نیز، بر اساس وظیفه خود، از هر فرصتی برای ارتباط بیشتر شما با مشاوران برتر در اکوسیستم کارآفرینی کشور استفاده می کند. 

با این دوره آشنا شوید
کارگاه انتقال تجربه پروژه واقعیت مجازی VR کربلا

کارگاه انتقال تجربه پروژه واقعیت مجازی VR کربلا

ماجرا در سال 2017 و از جایی شروع میشه که از دانمارک زنگ میزنن برای سفارش ساخت یک پروژه واقعیت مجازی، اینجوری میشه که انیمشین  VR-Karbala تولید و جزو بهترین و معروفترین کارهای VR میشه. در اون زمان، هم واقعیت مجازی فناوری جدیدی بود و هم طبیعت کار خارجی مشکلات خاص خودش رو داره پس تجربه‌ی ارزشمندی از پروژه بدست اومد. ما قراره در این کارگاه در محیطی صمیمی جمع بشیم تا از تجربه‌ی ساخت این پروژه خارجی و از فراز و نشیب‌های کار بشنویم. همچنین در زمان پرسش و پاسخ، اساتید جلسه اماده ی پاسخگویی به سوالت شما هسند.

با این دوره آشنا شوید
مشاوره رایگان تخصصی با مشاوران کسب و کارهای نوپا

مشاوره رایگان تخصصی با مشاوران کسب و کارهای نوپا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای مسئولیت اجتماعی خود، جلسات مشاوره رایگانی را در اختیار تیم‌ها و کسب و کارهای نوپای استارتاپی قرار داده است. این مشاوره‌ها در محل محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز یک‌شنبه مورخ 19 لغایت چهارشنبه 22 خرداد برگزار می‌شود.

با این دوره آشنا شوید
طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین

طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین

محمد سمیعی، مدیر ارشد بازاریابی ریحون، فارغ‌التحصیل دوره‌ی کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و فارغ‌التحصیل MBA از دانشگاه امیرکبیر، در این کارگاه آموزشی، شما را با کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین آشنا می‌کند. استراتژی‌ها و فرآیندهای اجرایی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را یاد می‌دهد و شما را با کانال‌های تبلیغاتی آنلاین و بهینه‌سازی کمپین‌تان راهنمایی کرده و در نهایت از تجربیات خود می‌گوید.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه آموزشی آشنایی با جذب و وفادارسازی کاربر

کارگاه آموزشی آشنایی با جذب و وفادارسازی کاربر

در این کارگاه سینا مومنی، مدیر بازاریابی یکتانت، امید پیردهی، مدیرعامل آنلاین‌جو، هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک و محمد تقی کریمی، بنیانگذار گروه برندینگ ری تجربیات، راه‌حل‌ها، قوانین و خلاقیت‌های لازمه جهت جذب و وفادارسازی کاربر را به شما آموزش می‌دهند.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید.  "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

با این دوره آشنا شوید
دومین دورهمی ایدونو

دومین دورهمی ایدونو

در دومین دورهمی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای میزبان کافه میدون با حضور مجید خسروانجم (کارگاه خلاقیت در کسب و کار) هستیم. ظرفیت در این برنامه خیلی کم و اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام کنند.

با این دوره آشنا شوید
کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

در این کارگاه یاد می‌گیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آن‌ها را در تجزیه و تحلیل توییت‌ها به کار می‌بریم. در پایان نیز تاثیر توییت‌ها را بر سئو بررسی می‌کنیم.

با این دوره آشنا شوید