info@innomid.ir 021-63462000

'گزارش حضور مرکز نوآوری فرهنگی امید در نمایشگاه الکامپ 98

'گزارش حضور مرکز نوآوری فرهنگی امید در نمایشگاه الکامپ 98
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/05/09 0 نظر 200 بازدید

مرکز نوآوری فرهنگی امید با هدف تبیین ظرفیت‌های این مرکز در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت. نمایشگاه الکامپ تهران معتبرترین و مهمترین رویداد فناوری اطلاعات (IT) در ایران محسوب می شود که هر ساله با حضور پرشور شرکت های داخلی و خارجی فعال در این حوزه برگزار می گردد.

مرکز نوآوری فرهنگی امید با هدف تبیین ظرفیت‌های این مرکز در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت. نمایشگاه الکامپ تهران معتبرترین و مهمترین رویداد فناوری اطلاعات (IT) در ایران محسوب می شود که هر ساله با حضور پرشور شرکت های داخلی و خارجی فعال در این حوزه برگزار می گردد.

برگزاری پاویون مشاوره و ارائه مشاوره های تخصصی و عمومی در موضوعات مختلف مرتبط با کسب و کارهای نوپا، به متقاضیانی که در روزهای قبل از برگزاری نمایشگاه برای حضور در این پاویون ثبت نام کرده بودند، از مهمترین برنامه های غرفه مرکز نوآوری فرهنگی امید در الکامپ 2019 بود. همچنین علاوه بر افراد ثبت نام شده، معاون توانمند سازی مرکز امید با تمامی افراد صاحب ایده و کسب و کار، به تبادل نظر و گفت و گو پرداخت. مانوئل اوهانجانیانس (مدیر عامل استارت‌آپ ای‌سمینار)، هادی مرادی (مدیر بازاریابی دیجیتال الوپیک)، محسن مولایی نسب (مشاور کسب و کارهای نوپا)، محمد امین همدانی (کارگردان و تهیه کننده انیمیشن فهرست مقدس)، حامد اسدی (مدیر فنی شرکت راوینو) و مجید قبادی (معاون توانمندسازی مرکز نوآوری فرهنگی امید) از جمله مشاورانی بودند که در این پاویون حضور داشتند.

تیم استارت‌آپ استودیو انیمیشن سازی نیروانا که از نتایج اولین دوره شتابدهی مرکز امید است به نمایندگی از مجموعه تیم های استارت‌آپی این مرکز در نمایشگاه حضور یافت.

در این نمایشگاه، مرکز امید پذیرای بیش از 30 ایده نوآورانه در زمینه فرهنگ و رسانه بود که در روزهای پس از نمایشگاه، فرآیند ارزیابی آن ها آغاز خواهد شد. همچنین طرح هایی که نیاز به جذب سرمایه داشتند، به صندوق پژوهش و فناوری صنایع فرهنگی سپهر معرفی شده اند.

در مجموع، مرکز امید در الکامپ 1398، سعی در معرفی بیشتر جایگاه شتابدهنده ها و آشنایی مخاطبین عام جامعه با این مفهوم داشت.

مرکز امید آماده است در هر زمان از سال، ایده و طرح نوآورانه شما را دریافت و ارزیابی کند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0