info@innomid.ir 021-63462000

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/07/29 0 نظر 442 بازدید

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

نحوه ارزش‌گذاری استارتاپ ها | 10 روش ارزشمند برای ارزیابی استارتاپ های جهانی

ارزش‌گذاری استارتاپ ها مسئله‌ای هنری و علمی است. در اینجا 10 روش محکم و مطمئن برای ارزش‌گذاری استارتاپ های جهانی را برای شما بیان می‌کنیم.
موضوع ارزش‌گذاری استارتاپ، سوالی است که بنیان‌گذاران به ویژه در مراحل اولیه بسیار درباره آن بحث می‌کنند. اگر شما میزان سودآوری و نقدینگی خود را ندانید، چگونه می‌توانید به ارزش شرکت خود پی ببرید؟  

حضور در نمایشگاه الکامپ 1397

حضور در نمایشگاه الکامپ 1397

مرکز نوآوری فرهنگی امید در نمایشگاه الکامپ 1397 حضور پیدا کرد.

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

حضور دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

حضور دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای جلب مشارکت عمومی و جذب حداکثری گروه‌های فعال فرهنگی‌رسانه‌ای با شرکت در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، میزبان جمع کثیری از فعالین این عرصه بود. جوانان توانمند در حوزه رسانه، شخصیت‌های شاخص رسانه‌ای و برخی مسئولین کشوری از جمله مهمانان غرفه امید در این دوره از نمایشگاه بودند. مرکز امید ضمن پذیرایی از مهمانان عزیز، پذیرای طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده توسط برخی گروه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز بود که مقدمات حضور آنها در مرکز و بهره‌مندی آنها از امکانات و تجهیزات مرکز به عمل آمد

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1