بازدیدتهیهکننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین
بازدیدتهیهکننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین
6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.
کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قویتر از گذشته کنند.
در راستای برگزاری برنامههای ترویجی، رویدادی با عنوان “بررسی جریان کارآفرینی و استارتآپی در دنیا و ایران” در دانشگاه صداوسیما و با حضور جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارتهای لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.
مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای جلب مشارکت عمومی و جذب حداکثری گروههای فعال فرهنگیرسانهای با شرکت در دهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال، میزبان جمع کثیری از فعالین این عرصه بود. جوانان توانمند در حوزه رسانه، شخصیتهای شاخص رسانهای و برخی مسئولین کشوری از جمله مهمانان غرفه امید در این دوره از نمایشگاه بودند. مرکز امید ضمن پذیرایی از مهمانان عزیز، پذیرای طرحها و ایدههای ارائه شده توسط برخی گروههای فرهنگی رسانهای نیز بود که مقدمات حضور آنها در مرکز و بهرهمندی آنها از امکانات و تجهیزات مرکز به عمل آمد
جشنواره داخلی ارائه تیمهای حاضر در دوره دوم پیششتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایهگذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ 13 خرداد 1397 در سالن همایشهای مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.