مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریانسازی در عرصه رسانهای از محصولات بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.
دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهرهمندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایشهای مرکز امید برگزار شد.
مدیر عامل مرکز امید در دیدار با نخبگان علمی جوان با مقام معظم رهبری دیدار نمود.
آیین «آغازین روز نخستین دوره شتابدهی» مرکزامید شنبه دوم بهمن ماه 1395 با حضور اساتید و فعالین جوان حوزه فرهنگ و رسانه برگزار شد.
در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا میشوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی میکنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکههای اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار میکنیم.
در این کارگاه باحضور مرتضی تسخیری به صورت تخصصی بازاریابی محتوا، فروش، مدیریت کمپین، ایدهپردازی، رفتار مخاطب و ... را در شبکه اجتماعی اینستاگرام یاد خواهیم گرفت.