یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید.
کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.
در این کارگاه سینا مومنی، مدیر بازاریابی یکتانت، امید پیردهی، مدیرعامل آنلاینجو، هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک و محمد تقی کریمی، بنیانگذار گروه برندینگ ری تجربیات، راهحلها، قوانین و خلاقیتهای لازمه جهت جذب و وفادارسازی کاربر را به شما آموزش میدهند.