info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی
چکیده این مطلب : انتشار : 1395/12/01 0 نظر 110 بازدید

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

مرکز نوآوری فرهنگی امید در دوره پیش‌شتابدهی برنامه آموزشی و کارگاهی را در قالب 19 عنوان برنامه، جهت بهره‌مندی گروه‌های حاضر در این دوره و افزایش دانش و مهارت عمومی آنان برگزار نمود. طی این کارگاه‌ها تلاش گردید تا ابعاد مختلف یک کسب و کار چندرسانه‌ای با در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص این حوزه بیان شود تا گروه‌ها  بتوانند با آگاهی بیشتر و بهتری در این مسیر فعالیت نمایند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

تاثیر و اثربخشی کار تیمی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نوشته‌های تاریخی و متون مذهبی، کار تیمی یا گروهی به عنوان کاری با ارزش و شایسته تعریف می‌شود و به انجام آن تاکید فراوان شده است. کار تیمی به دلیل وجود همکاری و همفکری بین اعضاء، فوائد و اثرات بسیار زیادی برای کسب‌وکارها خواهد داشت. همان‌طور که کار تیمی باارزش است و باعث دستابی به اهداف و نتایج بزرگ می‌شود، تیم‌سازی هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه کار یا هدفی که قرار است انجام شود، بزرگتر باشد، تیم تشکیل‌دهنده، باید بزرگتر و ماهرتر باشد. وجود تیم ناکارآمد و غیر حرفه‌ای، سرمایه و انرژی کسب‌وکار را تلف خواهد کرد و باعث خسران خواهد شد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با مشخصات و روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین آشنا سازیم:

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

آئین افتتاح مرکز نوآوری فرهنگی امید طی مراسمی در تاریخ 18مردادماه 1395 با حضور مهندس ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی، مهندس صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس و مهندس سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0