info@innomid.ir 021-63462000

بازدید جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز امید

بازدید جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز امید
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/03/17 0 نظر 520 بازدید

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 96 معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال در حوزه فرهنگ و رسانه و همچنین بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در مرکز امید ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون و تیم‌های فعال این مرکز ، از نزدیک با فرایند شتابدهی و همچنین تیم‌های پذیرفته شده در اولین دوره شتابدهی این مرکز آشنا شد.
ستاری به بررسی فعالیت های تیم‌های حاضر در این مرکز که دوره پیش‌شتابدهی را پشت سر می‌گذارند و در قالب‌های مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ،خدمات تصویری و همچنین سرویس‌های محتوایی برای ایجاد و توسعه یک کسب و کار فناورانه اقدام می‌کنند پرداخت و در خصوص فعالیت آن‌ها گفت و گو گرد.
در این مرکز نوآوری که آیین آغازین نخستین دوره شتابدهی خود را بهمن‌ماه سال گذشته آغاز کرد، 6 تیم در فرآیند شتابدهی قرار گرفتند و با حضور در کارگاه‌های تخصصی ضمن با ابعاد مختلف شکل دادن به یک کسب و کار چند رسانه‌ای و آشنایی با ویژگی‌های حوزه رسانه و تولید محتوا در مسیر فعالیت فناورانه این حوزه قرار می‌گیرند.
در این دیدار علاوه بر حضور سیدرضا کاظمی مدیرعامل شتابدهنده امید و یاسر جلالی رییس هیت مدیره مرکز، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و حسین صابری معاون توسعه فناوری جناب آقای دکتر ستاری را همراهی کردند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

در انتهای اولین دوره شتابدهی مرکز امید، برنامه‌ای تحت عنوان «روز ارائه به سرمایه‌گذار» در حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، مدعوین و تیم‌های دوره دوم برگزار شد.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 1396، جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال و بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید نمود.

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1