info@innomid.ir 021-63462000

بازدید جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز امید

بازدید جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز امید
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/03/17 0 نظر 1,272 بازدید

صبح روز سه شنبه 16 خرداد 96 معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در مرکز نوآوری فرهنگی امید از تیم‌های فعال در حوزه فرهنگ و رسانه و همچنین بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در مرکز امید ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون و تیم‌های فعال این مرکز ، از نزدیک با فرایند شتابدهی و همچنین تیم‌های پذیرفته شده در اولین دوره شتابدهی این مرکز آشنا شد.
ستاری به بررسی فعالیت های تیم‌های حاضر در این مرکز که دوره پیش‌شتابدهی را پشت سر می‌گذارند و در قالب‌های مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ،خدمات تصویری و همچنین سرویس‌های محتوایی برای ایجاد و توسعه یک کسب و کار فناورانه اقدام می‌کنند پرداخت و در خصوص فعالیت آن‌ها گفت و گو گرد.
در این مرکز نوآوری که آیین آغازین نخستین دوره شتابدهی خود را بهمن‌ماه سال گذشته آغاز کرد، 6 تیم در فرآیند شتابدهی قرار گرفتند و با حضور در کارگاه‌های تخصصی ضمن با ابعاد مختلف شکل دادن به یک کسب و کار چند رسانه‌ای و آشنایی با ویژگی‌های حوزه رسانه و تولید محتوا در مسیر فعالیت فناورانه این حوزه قرار می‌گیرند.
در این دیدار علاوه بر حضور سیدرضا کاظمی مدیرعامل شتابدهنده امید و یاسر جلالی رییس هیت مدیره مرکز، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و حسین صابری معاون توسعه فناوری جناب آقای دکتر ستاری را همراهی کردند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

حضور در نمایشگاه الکامپ 1397

حضور در نمایشگاه الکامپ 1397

مرکز نوآوری فرهنگی امید در نمایشگاه الکامپ 1397 حضور پیدا کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1