info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه آموزشی آشنایی با جذب و وفادارسازی کاربر

کارگاه آموزشی آشنایی با جذب و وفادارسازی کاربر
چکیده این دوره : انتشار : 1398/02/10 0 نظر 415 بازدید

در این کارگاه سینا مومنی، مدیر بازاریابی یکتانت، امید پیردهی، مدیرعامل آنلاین‌جو، هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک و محمد تقی کریمی، بنیانگذار گروه برندینگ ری تجربیات، راه‌حل‌ها، قوانین و خلاقیت‌های لازمه جهت جذب و وفادارسازی کاربر را به شما آموزش می‌دهند.

  • بخش اول: تجربه‌نگاری

در ابتدا سینا مومنی، مدیر بازاریابی یکتانت، مباحث پایه دیجیتال مارکتینگ به همراه تجربیات اجرایی که تاکنون داشته است را برایتان توضیح می‌دهد. چالش های راه اندازی یک کمپین در فضای کسب و کار آنلاین دارای نقاط پنهان بسیاری است که در این رویداد برای شما آشکار خواهد شد. شناخت بازار هدف، انواع کمپین‌های همسان و نحوه راه‌اندازی یک کمپین همسان و رسیدن به پایین‌ترین نرخ خروج کاربر از جمله این موارد هستند.

 

  • بخش دوم: هک رشد در فروش

در این کارگاه، امیدپیردهی، مدیر عامل آنلاین جو و مدیر ارشد بازاریابی اسبق بازی آنلاین زولا شما را با یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ‌ها و تمامی کسب و کارهایی که درک درستی از بازار هدف و کانال‌های ترافیکی خود ندارند، آشنا می‌کند. هک رشد، استراتژی مناسبی است برای کسب‌وکارهایی که بعد از آماده سازی MVP بدنبال رشد سریع و نفوذ در بازار هستند.

همچنین استراتژی "AARRR"  که مخفف کلمات جذب، فعال‌سازی، حفظ، ارجاع و درآمد از کاربر است، نیز آشنا می‌کند. این استراتژی توسط هزاران کسب و کار موفق بارها تست شده و کاربردی بودن آن در رسیدن به رشد حداکثری در حداقل بازه زمانی به اثبات رسیده است.

امید پیردهی شما را با استراتژی هک رشد و 19 کانال ترافیکی مربوط در حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهد کرد. 

 

  • بخش سوم: وفادارسازی مشتریان

آیا می‌دانید هزینه حفظ مشتریان فعلی یک پنجم هزینه جذب یک مشتری جدید است؟ و هزینه ای که مشتریان فعلی تان صرف خرید از شما می‌کنند، بطور متوسط 33٪ بیشتر از ارزش سبدهای خرید مشتریان جدید است؟ 
بودجه و انرژی عمده کسب و کارها صرف جذب مشتریان جدید می شود و اغلب توجهی به حفظ آنان نمی گردد. این در حالی است که برای اینکه مشتریان جذب شده به لحاظ ارزش ریالی که برای ما ایجاد می کنند، در مقایسه با هزینه ای که برای جذب آنان کردیم سودده شوند لازم است تا تکرار خرید انجام دهند و در واقع آنها را به برندمان وفادار کنیم. 
ریتیشن مارکتینگ به مجموعه استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که ما در کسب و کارمان (به خصوص کسب و کارهای آنلاین) انجام می‌دهیم تا مشتریانی که حفظ می‌شوند در پلتفرم باقی بمانند، تکرار خرید انجام بدهند، سفارشات با ارزش تی بدهند. فاصله بین سفارشات کمتر شود در مدت زمانی بعنوان مشتری وفادار ثبت شود.
هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک، در این کارگاه شما را با ریتیش مارکتینگ آشنا و راه‌حل‌های مثمر ثمری جهت وفادارسازی مشتریان به شما آموزش دهد.

 

  • بخش پایانی: برندسازی

در هر کسب‌وکاری برای ایجاد تمایز، اولین قدم کشف و شناخت هویت فعلی برندی است که داریم. پس از آن می‌توان باتوجه به استراتژی کسب‌وکاری و اهدافی که برای آن در نظر گرفتیم، نقاط تمایز برند را بهبود و یا تغییر دهیم. در بخش استراتژی برندینگ محمدتقی کریمی، بنیانگذار گروه برندینگ ری، شما را با برخی ابزارهای شناخت و ایجاد هویت برند آشنا می‌کند، تا بتوانید استراتژی یک‌پارچه‌ای تدوین کنید و در کسب و کارتان بصورت موثر بکار ببرید.

ضمناً سفره افطار و شام در پایان کارگاه برقرار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، زمان‌بندی و ثبت‌نام کلیک کنید.

 

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 6