info@innomid.ir 021-63462000

گروه هنری - رسانه‌ای ماشه

گروه هنری - رسانه‌ای ماشه
چکیده : انتشار : 1396/12/01 0 نظر 155 بازدید

تولید پژوهش‌محور محتوای آموزشی در قالب‌های مختلف رسانه‌ای اعم از فیلم مستند و داستانی کوتاه، نمایش رادیویی، تیزر و کلیپ، جزوات مکتوب و برنامه تلویزیونی در موضوعات مرتبط با سبک زندگی برای استفاده همه اقشار جامعه و به هدف تحکیـــم بنیان خــانواده

نماگر

◄ موضوع کسب و کار: تولید مستند و محتوای رسانه‌ای در حوزه سبک زندگی

◄ شرح مختصر ایده: تولید پژوهش‌محور محتوای آموزشی در قالب‌های مختلف رسانه‌ای اعم از فیلم مستند و داستانی کوتاه، نمایش رادیویی، تیزر و کلیپ، جزوات مکتوب و برنامه تلویزیونی در موضوعات مرتبط با سبک زندگی برای استفاده همه اقشار جامعه و به هدف تحکیـــم بنیان خــانواده

◄ توضیح:

تولید محتوای آموزشی و پژوهش محور در قالب‌های مختلف رسانه‌ای اعم از مستند ، داستانی کوتاه، نمایش رادیویی، تیزر و کلیپ، جزوات و برنامه تلویزیونی برای استفاده همه اقشار جامعه با هدف کلی و نهایی تحکیـــم بنیان خــانواده.

◄ نمونه کارها:

1- مستند "58+" در رابطه با ساختمان پلاسکو
2مستند "غذا حاضر است"در رابطه با حمایت از تولید ملی و کالای داخلی
3-مستند "همسایه ی خوب" در رابطه با شهدای گمنام سطح شهر

◄ بنیان‌گذاران: آقایان حمید بناء و فرهاد دوانقی

◄ اعضای گروه: آقایان مرتضی غفرانی و پوریا دهقان

▼ درگاه‌های ارتباطی:

 www.Mashemedia.comوبسایت:           info  | @  | Mashemedia.com

شبکه‌های اجتماعی:       اینستاگرام     بله 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایش‌های مرکز امید برگزار شد.

دیدار مدیرعامل مرکز با  رهبر معظم انقلاب اسلامی

دیدار مدیرعامل مرکز با رهبر معظم انقلاب اسلامی

مدیر عامل مرکز امید در دیدار با نخبگان علمی جوان با مقام معظم رهبری دیدار نمود.

آغازین روز نخستین دوره شتابدهی

آغازین روز نخستین دوره شتابدهی

     آیین «آغازین روز نخستین دوره شتابدهی» مرکزامید شنبه دوم بهمن ماه 1395 با حضور اساتید و فعالین جوان حوزه فرهنگ و رسانه برگزار شد. 

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

این کارگاه یک کارگاه تخصصی است. در این کارگاه یک مسیر 6 مرحله ای از شکل گیری ایده تا انتشار محتوا را دنبال خواهیم کرد: با استفاده از ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم. میزان رقابت پذیری و فعالیت دیگران در این حوزه ها را ارزیابی میکنیم. ساختار محتوایی سایت و صفحات لندینگ را متناسب با میزان جستجو و رقابت کلمات انتخاب میکنیم. الگوریتم های گوگل برای آنالیز محتوای صفحات را بررسی کرده و استانداردهای آن را شناسایی میکنیم. ساختار استاندارد برای تولید محتوای با کیفیت را تدوین کرده و جزئیات آن را به دقت بررسی میکنیم. مراحل انتشار و پشتیبانی محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی را تعریف میکنیم. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل در دوره آموزش سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا می‌شوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی می‌کنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنیم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 2