info@innomid.ir 021-63462000

اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی

اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی
چکیده این دوره : انتشار : 1397/07/28 0 نظر 632 بازدید
  • اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید استارتاپ‌ راه‌ بیندازید و یا تازه در اول راه هستید، بهتر است تا با خوبی‌ها و بدی‌های این مسیر که منتهی به #تجربه است آشنا شوید.

 

  • کوتاه، مختصر، مفید:

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید استارتاپ‌ راه‌ بیندازید و یا تازه در اول راه هستید، بهتر است تا با خوبی‌ها و بدی‌های این مسیر که منتهی به #تجربه است آشنا شوید.

در این رویداد قصد داریم با 3 تن از عزیزانی که در عرصه کارآفرینی، چند سالی است کار خود را شروع نموده و موفق شده‌اند (بماند که در پَسِ این موفقیت چه‌ سختی‌ها بوده است!) صحبت کنیم.

به دور از آرزوهای خوب باید این مسیر را شناخت و از تجربه‌های دیگران استفاده کرد
در این رویداد سعی می‌کنیم سوالات کلیدی و پاسخ‌هایی که باورپذیر ( و نه رویایی!) است را بشنویم تا خودمان را برای طی نمودن این مسیر آماده کنیم.

در پایان رویداد نیز پرسش و پاسخی در رابطه با نحوه ورود به سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌گردد.

  • این رویداد برای چه کسانی مفید است؟

کسانی که می‌خواهند ایده خود را اجرا کنند.

تیم‌هایی که ایده خود را اجرا کرده و در اول راه هستند.

تیم‌هایی که برای اجرای ایده خود نیاز به شتاب‌دهنده دارند

افراد خلاق و باهوشی که قبل از پذیرفتن خطر، تجربه‌های آن را از دیگران کسب می‌کنند

افرادی که می‌خواهند با شتاب‌دهنده امید ارتباط بگیرند

کسانی که در حوزه فرهنگ و رسانه مشغول به‌کار هستند

کد تخفیف 25 درصدی ثبت‌نام: 25discount

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

هفتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هفتمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

هفتمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1