info@innomid.ir 021-63462000

گزارش تصویری اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی

گزارش تصویری اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی

اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی با حضور آقایان: امیرحسین فقیهی از لحظه نگار، سعید صادقی از تپسل و محمود کریمیان از دیدئو روز یکشنبه مورخ 20 آبان‌ماه 1397 در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در پایان این رویداد، جناب آقای نیما الفت به سوالات شرکت‌کنندگان جهت حضور در سومین دوره شتابدهی مرکز امید پاسخ دادند.

گزارش تکمیلی و متن گفتگوی این رویداد به زودی منتشر می‌گردد.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

در انتهای اولین دوره شتابدهی مرکز امید، برنامه‌ای تحت عنوان «روز ارائه به سرمایه‌گذار» در حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، مدعوین و تیم‌های دوره دوم برگزار شد.

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1