info@innomid.ir 021-63462000

گزارش تصویری اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی

گزارش تصویری اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی

اولین رویداد تجربه‌های استارتاپی با حضور آقایان: امیرحسین فقیهی از لحظه نگار، سعید صادقی از تپسل و محمود کریمیان از دیدئو روز یکشنبه مورخ 20 آبان‌ماه 1397 در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در پایان این رویداد، جناب آقای نیما الفت به سوالات شرکت‌کنندگان جهت حضور در سومین دوره شتابدهی مرکز امید پاسخ دادند.

گزارش تکمیلی و متن گفتگوی این رویداد به زودی منتشر می‌گردد.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟

راهکار ‌های رسیدن به خلاقیت / نواوری چیست؟ در دنیای امروز با گسترش علم و فناوری در شاخه های مختلف رقابت گسترده ای برای پیشرفت افراد در همه زمینه ها وجود دارد. عوامل مختلفی تعیین کننده سطح عرصه های زندگی یک فرد است، از زندگی شخصی وی گرفته تا مسائل مربوط به کسب و کار او. با بررسی نمونه ای از افراد موفق در بسیاری از حوزه مشخصه های مشترکی درون همه آنها یافت شده است. عواملی مانند سطح بالای علمی، اراده های قوی و انگیزه های درونی عمیق، خلاقیت و نوآوری و...

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1