info@innomid.ir 021-63462000

فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید آغاز شد

فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید آغاز شد
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/07/16 0 نظر 1,199 بازدید

فراخوان سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ مؤثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

فراخوان سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ مؤثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

مرکز دانش‌بنیان امید به عنوان اولین شتابدهنده فرهنگی - رسانه‌ایِ دارای مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت خود را از سال 1395 با برگزاری رویدادهای ترویجی و دوره‌های شتابدهی آغاز نمود. این مرکز به دنبال ایجاد افقی روشن برای زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگ‌بنیانِ ایران است.

شتابدهنده امید , مرکز نوآوری فرهنگی امید

به همین منظور از کلیه افراد و تیم‌های دارای ایده یا محصول در حوزه‌های تولید محصولات چندرسانه‌ای همچون فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی (AR  VR عرضه و فروش محصولات چندرسانه‌ای در قالب وبسایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، توزیع فیزیکی، کمپین‌سازی و همچنین سرویس‌های مربوط به محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوی درخواستی(VOD) و دیگر حوزه‌های صنایع فرهنگی جهت حضور در این مرکز دعوت به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در دوره سوم شتابدهی این مرکز، می‌توانند به وب سایت مرکز نوآوری فرهنگی امید به آدرس www.innomid.ir مراجعه نمایند.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

مرکز نوآوری فرهنگی امید افتتاح شد

آئین افتتاح مرکز نوآوری فرهنگی امید طی مراسمی در تاریخ 18مردادماه 1395 با حضور مهندس ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی، مهندس صابری معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس و مهندس سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

تاثیر و اثربخشی کار تیمی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نوشته‌های تاریخی و متون مذهبی، کار تیمی یا گروهی به عنوان کاری با ارزش و شایسته تعریف می‌شود و به انجام آن تاکید فراوان شده است. کار تیمی به دلیل وجود همکاری و همفکری بین اعضاء، فوائد و اثرات بسیار زیادی برای کسب‌وکارها خواهد داشت. همان‌طور که کار تیمی باارزش است و باعث دستابی به اهداف و نتایج بزرگ می‌شود، تیم‌سازی هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه کار یا هدفی که قرار است انجام شود، بزرگتر باشد، تیم تشکیل‌دهنده، باید بزرگتر و ماهرتر باشد. وجود تیم ناکارآمد و غیر حرفه‌ای، سرمایه و انرژی کسب‌وکار را تلف خواهد کرد و باعث خسران خواهد شد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با مشخصات و روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین آشنا سازیم:

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 12