info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام
چکیده این دوره : انتشار : 1397/11/08 0 نظر 298 بازدید

در این کارگاه باحضور مرتضی تسخیری به صورت تخصصی بازاریابی محتوا، فروش، مدیریت کمپین، ایده‌پردازی، رفتار مخاطب و ... را در شبکه اجتماعی اینستاگرام یاد خواهیم گرفت.

این کارگاه برای چه کسانی مفید است!؟

- اگر شما پیج اینستاگرام دارید و می‌خواهید آن را برند کنید، محصولی را از صفحه اینستاگرام‌تان بفروشید و یا به صورت تخصصی تولید محتوا کرده و خود و یا سازمان‌تان را به دیگران معرفی کنید حتما حتما در این کارگاه شرکت کنید. ما در این کارگاه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا راهکارهای جدیدی را به شما بیاموزیم تا موفقیت‌تان را در این شبکه اجتماعی در مدتی کوتاه چندبرابر کنید. 

 

سرفصل‌های کارگاه دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام:

  • تعریف پروژه فروش
    • مصرف‌کننده و نیاز آن
    • خواست و شرایط محیطی سازمان
    • خط‌کش‌های نتائج و اهداف سازمان

 

  • شناخت مصرف‌کننده:
    • شناخت رفتار مصرف – فاصله بین نیاز تا نیاز مجدد
    • مصرف‌کننده و ذی نفعان کلیدی آن – حول محور محصول
    • ترسیم ماتریس تعاملات، انگیزه‌ها و ریسک ایشان

 

  • تعریف چلنج پروژه:
    • انتخاب ارتباط موثر بر درخواست خرید
    • انتخاب تاچ پوینت‌های طرفین ارتباط
    • نسبت تاثیر چلنج بر نتائج و اهداف سازمان

 

  • ایده‌پردازی:
    • فهرست الزامات – نسبت به موقعیت و طرفین ارتباط
    • تکنیک‌های مختلف ایده‌ردازی راجع به کمپین

 

  • تولید خروجی:
    • پلات، استراکچر کمپین – همراه با وویس بازیگران کمپین
    • تولید هرچه ساده‌تر

 

  • اندازه‌گیری:
    • انتشار پیگیر – همراه با داشبورد پلتفرم‌ها
    • یادگیری از داده‌های رفتار مخاطب

 

  • ارائه گزارش کمپین به یکدیگر
  • آموزش و مرور حین بازخوردگیری

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید.  "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 3