در این کارگاه باحضور مرتضی تسخیری به صورت تخصصی بازاریابی محتوا، فروش، مدیریت کمپین، ایدهپردازی، رفتار مخاطب و ... را در شبکه اجتماعی اینستاگرام یاد خواهیم گرفت.
این کارگاه برای چه کسانی مفید است!؟
- اگر شما پیج اینستاگرام دارید و میخواهید آن را برند کنید، محصولی را از صفحه اینستاگرامتان بفروشید و یا به صورت تخصصی تولید محتوا کرده و خود و یا سازمانتان را به دیگران معرفی کنید حتما حتما در این کارگاه شرکت کنید. ما در این کارگاه تمام تلاش خود را میکنیم تا راهکارهای جدیدی را به شما بیاموزیم تا موفقیتتان را در این شبکه اجتماعی در مدتی کوتاه چندبرابر کنید.
سرفصلهای کارگاه دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام:
در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینههای بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید. "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."