info@innomid.ir 021-63462000

رویداد ایده امید حرکت 2

رویداد ایده امید حرکت 2
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/11/27 0 نظر 221 بازدید

دومین رویداد از سری رویدادهای ایده امید حرکت با حضور تهیه کننده سینما «سید محمود رضوی» در مرکز نوآوری امید برگزار شد.

این رویداد با استقبال جمع کثیری از علاقه مندان به حوزه سینما و تلویزیون در سالن همایش های مرکز امید برگزار گردید و طی آن سید محمود رضوی از تجربیات و اندوخته های حرفه‌ای خود طی این سالیان برای شرکت کنندگان نکاتی را بیان نمود.

«هفت و پنج دقیقه»، «دربارهٔ الی»، «خیابان‌های آرام»، «دهلیز»، «سیانور»، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»و «ماجرای نیمروز» از جمله فیلم های موجود در کارنامه سینمایی سیدمحمود رضوی بود که تجربیات تلخ و شیرین برخی از آن ها خصوصا فیلم برگزیده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر؛ «ماجرای نیمروز» مورد پرسش مخاطبان این رویداد قرار گرفت.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

آغازین روز نخستین دوره شتابدهی

آغازین روز نخستین دوره شتابدهی

     آیین «آغازین روز نخستین دوره شتابدهی» مرکزامید شنبه دوم بهمن ماه 1395 با حضور اساتید و فعالین جوان حوزه فرهنگ و رسانه برگزار شد. 

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

نحوه حفظ نیروی توانمند و خلاق در کسب و کار

جذب و نگهداری جوانان و کارکنان ماهر بسیار مهم و اغلب برای کسب و کارهای امروز دشوار است.اگر مدیر یا رهبر تیمی می باشید ، باید خود را مجاب کنید به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های لازم.راهنمایی های زیر کمک می کند تا رضایت کارکنان خود را با شغل خود افزایش دهید و در نتیجه و شرکت خود را بیشتر رونق دهید.  

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق

6 گام اجرای کمپین تبلیغاتی موفق کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. مهم نیست که محصول یا خدمتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید چقدر عالی و فوق العاده است، اگر به درستی تبلیغ نکنید هیچکس اسمی از محصول تان نخواهد شنید. اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی، روندی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر این روند به درستی اجرا شود، تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کسب و کار کوچک شما باشد؛ اما اگر ضعیف اجرا شود، تبلیغات می تواند باعث از دست رفتن همه سرمایه تان شود. با این توضیحات در ادامه با 6 گام جهت اجرا و طراحی کمپین تبلیغاتی موفق آشنا می شویم.

چهاردهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

چهاردهمین رویداد “ایده، امید، حرکت”

چهاردهمین رویداد “ایده، امید، حرکت” برگزار شد.

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

10 مورد از برترین بایدها و نبایدهای استارتاپی

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! جهت راه اندازی یک استارتاپ ، همیشه به سرمایه زیاد در شروع کار نیاز نیست. درست است که منابع مالی کافی، راه اندازی کسب و کار جدید را بسیار آسان می کند اما در مورد بسیاری از استارتاپ ها این موضوع صدق نمی کند.با این حال هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن راه اندازی یک استارتاپ تا زمان تامین بودجه کافی وجود ندارد. مهمترین دلیلی که باعث شکست یک استارتاپ می شود قطعا بودجه نخواهد بود. استراتژی کسب و کار و عوامل مختلف دیگری هستند که در به ثمر رسیدن تلاش استارتاپ های موفق دنیا تاثیرگذارند.

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1