info@innomid.ir 021-63462000

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/08/04 0 نظر 657 بازدید

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

اولین دوره جشنواره با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق فراخوان و جمع‌آوری آثار مردمی، به داوری و تقدیر از آثار برتر و شناسایی و حمایت از گروه‌های مستعد پرداخت.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟

استارتاپ چند رسانه‌ای ؛ آری یا نه؟
استارتاپ چندرسانه‌ای ، به استارتاپی گفته می‌شود که به منظور معرفی محصولات خود یا مشتریان، محتویات چندرسانه‌ای تولید و پخش می‌کند. محتویات تولیدی بنا به درخواست مشتری، می‌تواند در زمینه‌های ویدئو، تولید موسیقی، صداگذاری، پاورپوینت، پادکست‌های صوتی، انیمیشن، موشن‌گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی، بازی‌های گرافیکی و مواردی ازین دست باشد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار که در این زمینه به کار و فعالیت مشغول می شوند.

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

بازدیدتهیه‌کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

چگونه پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنیم؟

کد مقاله: 101-18 حفظ بقاء و ماندگاری یک کسب و کار، از راهاندازی آن به مراتب دشوارتر است. اگر کسب و کاری را به تازگی شروع کردهاید و یا تصمیم گرفته اید استارت آپی برای خود راه بیندازید، باید بتوانید آن را سر پا نگه دارید. آمار و ارقام نشان میدهد، تقریبا نود درصد کسب و کارها، بعد از ایجاد شدن قادر نیستند خود را حفظ کنند و از بین میروند. بقاء و نگهداری یک کسب وکار، فرآیند چندان آسانی نیست، اما با وجود این، کسب وکارهای متعددی بودهاند که توانستند از موانع عبور کرده و به سوددهی برسند و حتی خود را قوی‌تر از گذشته کنند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0