info@innomid.ir 021-63462000

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/12/12 0 نظر 90 بازدید

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

بعد از یک ماه حضور در کارگاه ها و کلاس های آموزشی دوره کارسازی اردوی یک روزه پایان دوره به منظور ایجاد هم‌افزایی وشناسایی ظرفیت های قابل استفاده تیم ها از یکدیگر و هم چنین بالا بردن رفاقت و همدلی بین تیم ها و اعضای ستاد در اردوگاه تفریحی-ورزشی شهید رجایی کرج از تاریخ 10 لغایت 11 اسفند 1396 با حضور بیش از 30  نفر از اعضاء فعال تیم‌ها و ستاد برگزار شد. این اردو با برنامه هایی همچون کارگاه «تجربه، رسانه و مخاطب» با ارائه محمدحسین بدری، گعده‌ای جهت پرسش و پاسخ و رفع ابهامات، ورزش‌های گروهی و ... همراه بود.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

کارگاه تخصصی استراتژی سئو و تولید محتوا

این کارگاه یک کارگاه تخصصی است. در این کارگاه یک مسیر 6 مرحله ای از شکل گیری ایده تا انتشار محتوا را دنبال خواهیم کرد: با استفاده از ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم. میزان رقابت پذیری و فعالیت دیگران در این حوزه ها را ارزیابی میکنیم. ساختار محتوایی سایت و صفحات لندینگ را متناسب با میزان جستجو و رقابت کلمات انتخاب میکنیم. الگوریتم های گوگل برای آنالیز محتوای صفحات را بررسی کرده و استانداردهای آن را شناسایی میکنیم. ساختار استاندارد برای تولید محتوای با کیفیت را تدوین کرده و جزئیات آن را به دقت بررسی میکنیم. مراحل انتشار و پشتیبانی محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی را تعریف میکنیم. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل در دوره آموزش سئو و تولید محتوا خواهیم پرداخت.

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین

نکات زیرپوستی دربارۀ لینکدین

در این کارگاه همراه با نیما شفیع زاده  یاد می‌گیریم لینکدین چه نوع شبکه اجتماعی است؟ با کلیه امکانات و 23 نکته‌ی کلیدی لینکدین آشنا، به تجزیه‌ و تحلیل مطالب پرداختهو تاثیر آن بر سئو را یاد می‌گیریم.

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید.  "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

در این کارگاه یاد می‌گیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آن‌ها را در تجزیه و تحلیل توییت‌ها به کار می‌بریم. در پایان نیز تاثیر توییت‌ها را بر سئو بررسی می‌کنیم.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0