info@innomid.ir 021-63462000

اردوی پایان‌دوره کارسازی

اردوی پایان‌دوره کارسازی
چکیده این مطلب : انتشار : 1396/12/12 0 نظر 124 بازدید

اردوی پایانی دوره ی کارسازی هم برگزار شد و تیم ها انتخاب شدند.

بعد از یک ماه حضور در کارگاه ها و کلاس های آموزشی دوره کارسازی اردوی یک روزه پایان دوره به منظور ایجاد هم‌افزایی وشناسایی ظرفیت های قابل استفاده تیم ها از یکدیگر و هم چنین بالا بردن رفاقت و همدلی بین تیم ها و اعضای ستاد در اردوگاه تفریحی-ورزشی شهید رجایی کرج از تاریخ 10 لغایت 11 اسفند 1396 با حضور بیش از 30  نفر از اعضاء فعال تیم‌ها و ستاد برگزار شد. این اردو با برنامه هایی همچون کارگاه «تجربه، رسانه و مخاطب» با ارائه محمدحسین بدری، گعده‌ای جهت پرسش و پاسخ و رفع ابهامات، ورزش‌های گروهی و ... همراه بود.

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری

کارگاه ربایش مشتری توسط یکی از اساتید مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

کارگاه‌های آموزشی اولین دوره پیش‌شتابدهی

40 ساعت کارگاه در ابتدای دوره برگزار شد.

ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه

ایدونو | اولین ماراتون ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه

در ایدونو ، سعی داریم تا یک جامعه هدف از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل دهیم تا کار تیمی را یاد بگیریم، ایده خود را به اجرا بگذاریم، به سرمایه‌گذاران ارائه بدهیم، داوران به ایده و ارائه‌مان امتیاز بدهند، در ماراتون 3 روزه برنده شویم در پایان نیز سرمایه‌گذاران بر روی ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی را دارند سرمایه‌گذاری کنند.

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

کارگاه آموزشی صفر تا صد توییتر

در این کارگاه یاد می‌گیریم که توییتر چه نوع شبکه اجتماعی است و جایگاه آن در ایران کجاست!؟ با توییتر چگونه کار و با مخاطبان چگونه رفتار کنیم. نکات کلیدی برای فعالیت در توییتر را یاد گرفته و آن‌ها را در تجزیه و تحلیل توییت‌ها به کار می‌بریم. در پایان نیز تاثیر توییت‌ها را بر سئو بررسی می‌کنیم.

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام

کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد بازاریابی در اینستاگرام

در این کارگاه باحضور مرتضی تسخیری به صورت تخصصی بازاریابی محتوا، فروش، مدیریت کمپین، ایده‌پردازی، رفتار مخاطب و ... را در شبکه اجتماعی اینستاگرام یاد خواهیم گرفت.

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید.  "من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0