info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
چکیده این دوره : انتشار : 1397/08/30 0 نظر 1,116 بازدید

در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا می‌شوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی می‌کنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنیم.

سرفصل‌های دوره:

- بازاریابی دیجیتال چیست ؟
- آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی
- تحقیقات بازار و منابع جمع‌آوری داده چیست؟
- آشنایی با مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race
- آشنایی با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... )
- آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

 

 

شتابدهنده امید

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟

بازارشناسی چگونه به کسب و کار کمک می کند؟ تصور کنید ماژیکی در دست دارید که همزمان هم می‌تواند بنویسد و هم نوشته‌ها را پاک کند. شما پس از خلق ایده و ابداع این محصول، نیاز دارید تا محصول‌تان را به مشتری معرفی کنید تا به طور کامل آن را بشناسد. چرا باید بازار مربوط به کسب و کارتان را بشناسید؟ به زبان ساده باید گفت برای اینکه بتوانید اهداف و استراتژِی‌های‌تان را اصلاح کنید و به پیش روید باید بازارتان را بشناسید. در حقیقت برای داشتن یک بازاریابی خوب شما نخست باید بازارشناسی خوبی را انجام داده باشید. با ما همراه باشید تا سفری در بازارشناسی را تجربه کنیم.

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

جشنواره ترنم (تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی)

مرکز نوآوری فرهنگی امید در سال 1396 با هدف توجه بیشتر به تولیدات رسانه‌ای نوآورانه مردمی، جشنواره‌ای به نام «ترنم» تدارک دید.

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آغازین روز دومین دوره شتابدهی

آئین «آغازین روز دومین دوره شتابدهی» مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ هفتم بهمن ماه 96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف؛ برگزار شد.

اشتباهات بازاریابی که برای هر کسب وکار نوپا در حوزه فناوری آموزنده است!

اشتباهات بازاریابی که برای هر کسب وکار نوپا در حوزه فناوری آموزنده است!

هشت درس ساده که بنیان‌گذاران باید قبل از راه‌اندازی محصول خود بیاموزند.

دومین دوره شتابدهی

دومین دوره شتابدهی

فرآیند ثبت‌نام و پذیرش طرح نامه‌ها در دومین دوره شتابدهی مرکز امید از تاریخ 27 شهریورماه 1396 آغاز گردید.

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین

تاثیر و اثربخشی کار تیمی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نوشته‌های تاریخی و متون مذهبی، کار تیمی یا گروهی به عنوان کاری با ارزش و شایسته تعریف می‌شود و به انجام آن تاکید فراوان شده است. کار تیمی به دلیل وجود همکاری و همفکری بین اعضاء، فوائد و اثرات بسیار زیادی برای کسب‌وکارها خواهد داشت. همان‌طور که کار تیمی باارزش است و باعث دستابی به اهداف و نتایج بزرگ می‌شود، تیم‌سازی هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه کار یا هدفی که قرار است انجام شود، بزرگتر باشد، تیم تشکیل‌دهنده، باید بزرگتر و ماهرتر باشد. وجود تیم ناکارآمد و غیر حرفه‌ای، سرمایه و انرژی کسب‌وکار را تلف خواهد کرد و باعث خسران خواهد شد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با مشخصات و روش‌های تیم‌سازی بر مبنای استراتژی‌های نوین آشنا سازیم:

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0