info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
چکیده این دوره : انتشار : 1397/08/30 0 نظر 661 بازدید

در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا می‌شوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی می‌کنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنیم.

سرفصل‌های دوره:

- بازاریابی دیجیتال چیست ؟
- آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی
- تحقیقات بازار و منابع جمع‌آوری داده چیست؟
- آشنایی با مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race
- آشنایی با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... )
- آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

 

 

شتابدهنده امید

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اختتامیه جشنواره ترنم

اختتامیه جشنواره ترنم

این مراسم با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان حوزه رسانه هم‌زمان با آغازین روز دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید!

چگونه یک جلسه بارش فکری را مدیریت کنید! از گذشته تا امروز، به کار گروهی و تیمی تاکید بسیاری  شده است، چرا که همیشه یک گروه، بهتر از یک نفر می اندیشد. حتی در ادیان مختلف، فعالیت­های مذهبی گروهی از ارزش بیشتری برخوردارند و به آن­ها تاکید بیشتری شده است. در دنیای امروز، روش های بسیاری برای حل مساله و بروز خلاقیت ابداع شده است، اما شاید نتوان هیچکدام را مانند روش بارش فکری، پرفایده و مفید دانست. بارش فکری یا طوفان فکری، یکی از معروف­ترین تکنیک­های خلاقیت در جهان است که می تواند برای حل بسیاری از مسائل حرفه­ای و شغلی کارآمد باشد. ما در این محتوا قصد داریم شما را با تکنیک بارش فکری و نحوه­ی اجرای موفق آن، بیشتر آشنا سازیم.

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور در نمایشگاه اینوتکس 2018

مرکز نوآوری فرهنگی امید در هفتمین نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

رویداد آسانسور1

رویداد آسانسور1

مرکز نوآوری فرهنگی امید نشست صمیمی با مدیران 3 کسب و کار نوپا (استودیو نیروانا،  استودیو مادر، ربات‌ساز فرمالو) را در تاریخ 1397/01/29 برگزار کرد.

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد “ایده، امید، حرکت”

دومین رویداد ایده، امید، حرکت با هدف بهره‌مندی از دانش و تجربه اهالی صنعت رسانه با حضور مهندس سیدمیثم سیدصالحی، مدیرعامل شرکت داده پردازی فناوا در سالن همایش‌های مرکز امید برگزار شد.

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی “امیدیا”

دومین دورهمی امیدیا به جهت نو بودن عرصه شتابدهی فرهنگی-رسانه‌ای و رفع ابهامات تشکیل شد

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0