info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
چکیده این دوره : انتشار : 1397/08/30 0 نظر 457 بازدید

در این کارگاه ابتدا شما با بازاریابی دیجیتال و مفاهیم اساسی آن آشنا می‌شوید، سپس تحقیقات بازار و مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race را بررسی می‌کنیم. در پایان نیز با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... ) و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنیم.

سرفصل‌های دوره:

- بازاریابی دیجیتال چیست ؟
- آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی
- تحقیقات بازار و منابع جمع‌آوری داده چیست؟
- آشنایی با مفاهیم فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در چارچوب Race
- آشنایی با انواع بازاریابی ( ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، محتوایی و ... )
- آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

 

 

شتابدهنده امید

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

پرسنا (Persona) چیست؟

پرسنا (Persona) چیست؟

یکی از عناصر مهم بازاریابی شناخت مناسب مشتری است. اینکه بدانید در واقع چه نوع افرادی از محصول استفاده میکنند، باعث میشود که از طرفی برای جذب و جلب رضایت این نوع افراد تلاش کنید و از طرفی وقت و هزینه زیادی را در امر بازاریابی برای افرادی که به مشتریانتان تبدیل نخواهند شد، هدر ندهید. هدف این مقاله، معرفی یک تکنیک است که بوسیله ی آن میتوانید آگاهی و شناخت خوبی نسبت به مشتریانتان پیدا کنید. 

	جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی دوره دوم پیش‌شتابدهی

جشنواره داخلی ارائه تیم‌های حاضر در دوره دوم پیش‌شتابدهی به اعضای هیئت مدیره مرکز و جمعی از سرمایه‌گذاران و مشتریان محصولات در روز یکشنبه مورخ      13 خرداد 1397 در سالن همایش‌های مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. 

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

روز ارائـه به سـرمـایه‌گـذار تیم‌‌های دوره اول شتابدهی

در انتهای اولین دوره شتابدهی مرکز امید، برنامه‌ای تحت عنوان «روز ارائه به سرمایه‌گذار» در حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، مدعوین و تیم‌های دوره دوم برگزار شد.

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

اولین دوره شتابدهی آغاز شد

فرآیند ثبت نام و پذیرش در اولین دوره شتابدهی مرکز امید از 15 آبان‌ماه 95 رسماً آغاز گردید.

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

گزارش‌های تحلیل صنعت رسانه و محتوا

مرکز نوآوری فرهنگی امید در راستای رسالت خودو به جهت تسهیل در تولید محتوای ناب و جریان‌سازی در عرصه رسانه‌ای از محصولات  بومی با محتوای اصیل و کاربردی حمایت می کند.

تقویت منابع مالی در استارتاپ

تقویت منابع مالی در استارتاپ

یک اصل مهم در راه اندازی یک استارتاپ، توجه به منابع مالی آن است. یک کارآفرین باید بداند، طرحش به چه میزان سرمایه نیاز دارد. آیا برای راه اندازی کسب و کار خود، میتواند خودکفا باشد و با میزان دارایی خود، ایده ی خود را پیاده سازی کند و به اهدافش برسد؟ یا اینکه به یک کمک مالی از بیرون نیازمند است؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟ از کجا میتواند این سرمایه را تامین کند؟ کارآفرین برای پاسخ به این سؤالات باید شناخت کاملی از روند اجرایی طرح و همینطور نحوه ی جذب سرمایه داشته باشد.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0