info@innomid.ir 021-63462000

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی

کارگاه برندینگ به واسطه شبکه‌های اجتماعی
چکیده این دوره : انتشار : 1397/11/23 0 نظر 278 بازدید

در این کارگاه یاد میگیرید که چطور با کشف و به نمایش گذاشتن شخصیت استارتاپتان، تعاملی سازنده با مخاطبین برندتان برقرار کرده و هزینه‌های بازاریابی خود را کاهش و نتیجه بهتری در کسب و کار و فروش خود داشته باشید. 

"من محمد تقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری و راهبر خلاق سابق اولین شتابدهنده ایران، قرار است در این کارگاه تجربیاتم در حوزه برندینگ استارتاپ‌ها و ارتباطات برند را با شما به اشتراک بگذارم."

برندینگ چیست؟

مطابق با تعریف انجمن بازاریابی آمریکا AMA هویت یک برند یا همان برندینگ مجموعه ای متشکل از اسم، لوگو، علامت یا مشخصه، طراحی، رنگ بندی و یا ترکیبی از آنهاست که برتری ها و خدمات هر تجارتی را هویت می بخشد. در عمل برندینگ تفاوت های شما را با شرکت های دیگر مشخص میکند.

بنابراین برندینگ درباره رقابت بر سر مشتری و تشویق آنها به انتخاب خدمات و محصولات شما در میان رقبا نیست، بلکه ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند.

دستاوردهای برندینگ مناسب میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • پیام و شعار شما را بخوبی منتقل می‌کند.
  • اعتبار شما را تایید کرده و افزایش می‌دهد.
  • هویت مناسب برند مشتریان را براحتی متقاعد خواهد کرد‌.
  • وفاداری مشتریان به شما را افزایش می‌دهد.
  • برقرای ارتباط عاطفی و ایجاد حس شناخت در مشتریان را قوت می‌بخشد..

اهمیت برندینگ در چیست؟

برای موفقیت در برندینگ شما باید نیازها و خواسته های مشتریان خود را بخوبی بشناسید و استراتژی برند و شرکت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کنید.

برندینگ شما با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط خواهد بود و در کنار جذب عده ای به سوی شما مشخصا بخشی از مشتریان را از شما دور خواهد کرد. برندینگ موفق باید هر روز در تلاش برای برای جلب بیشتر رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید باشد، اینکار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست، بررسی عملکرد و رضایت مشتریان و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکانپذیر است. در عمل، مدیریت برند پایه و اساس مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات شما ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن است شما را از رقبایتان عقب بیاندازد.

مرکز نوآوری فرهنگی امید (شتابدهنده امید) با همکاری پارادایس هاب و گروه برندینگ ری کارگاه برندینگ به واسطه رسانه‌های اجتماعی را با حضور و تدریس جناب آقای محمدتقی کریمی همراه با سرفصل‌های ذیل برگزار می‌کند:

  • آشنایی با برندینگ
  • شخصیت برند چیست
  • ارتباطات برند
  • هویت بصری برند
  • هویت کلامی برند
  • برندسازی در اینستاگرام | لینکداین | توییتر

 

محمدتقی کریمی بنیانگذار گروه برندینگ ری، راهبر ارشد برند پارادایس، بنیانگذار استارتاپ پرنده‌بان و رونویس و مدیر برندینگ جشنواره وب و موبایل ایران است.

این کارگاه روز یک‌شنبه 19 اسفندماه 1397 از ساعت 16 الی 19 در محل مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود.

شما هم‌اکنون می‌توانید در این کارگاه ثبت‌‌نام کنید:

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

 کارگاه یک روزه اصول هک رشد

کارگاه یک روزه اصول هک رشد

چطور می توانیم با حداقل هرینه ممکن به حداکثر رشد کاربر در فضای مجازی دست یابیم؟ در این ورک‌شاپ شما با استراتژی و راه‌کارهایی آشنا می‌شوید که توسط آن می توانید به این مهم دست یابید.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1